Buraya reklam eklenecek

31 Temmuz 2011 Pazar

PIERRE CARDIN ''LEOPAR'' DETAYLI CLUTCH

Leopar detayını kibarca ve bence çok şık olarak kullanıldığı bir çanta...

Kaç senedir abartısı olmayan ama leopar detayanı da içeren bir çanta istiyordum. 

Leoparın çok moda olup çeşit çeşit çanta modellerin var olduğu piyasada bir türlü beğenememiştim.

Pierre Cardin'nin yaz sezonu için çıkardığı çanta modellerinin arasında bu çantayı görünce hayran kaldım.

Tam istediğim gibi kullanılmış, göze batmayan ve yormayan şekilde dizayn edilmiş leopar deseni... :)

Aslında bilindiği gibi Pierre Cardin bir çanta üretirken aynı renkten birkaç model çanta üretiyor.
Yani bu çantanın aynı renklerine sahip farklı modelleri de var...
Büyük modellerden olduğu için diğer modellere bakmadım. 
Zaten bana göre fazla ağır modellerdi.

Bir tek en küçüğü portföy şeklindeydi ve yine ince bir zincir ile kullanılabilir hale getirmişlerdi.
O da çok güzeldi ama bunun hem clutch şeklinde hemde çapraz askı ile kullanılabilmesi çok hoşuma gitti.

Aşağıda görüldüğü gibi askıları olmadan clutch şeklinde kullanabiliyoruz...


İçi göründüğünden çok geniş. Benim gibi büyük çanta kullanmaya alışkın biri için mutlu edici. :)
Hele de çocuk olunca. ;)

Ya da leopar desenli askısını takarak çarpraz şekilde kullanabiliyoruz.:)

Aslında geçen ay aldığım çantadan sonra bu sene çanta almayı hiç düşünmüyordum. :)
Ama böyle bir modeli tekrar bulamayabilirim diye aldım.

Benim için bir klasik olucağı kesin... :)

0 yorum:

Yorum Gönder