Buraya reklam eklenecek

1 Ağustos 2011 Pazartesi

"Peki Sonuçta Avene mi,La Roche Posay mi?"

Avene cleanance serisi mi,la roche posay effaclar mı derseniz,benim şahsi fikrim la roche posay olur.Benim cildime çok iyi geldi.Ürünleri teker teker karşılaştırmak gerekirse:

Temizleme jeli: Eğer cildiniz yağlıysa la roche posay,karmadan yağlıya dönükse ve karmaysa Avene daha iyi bir seçenek.Benim için la roche posay bir adım önde,ama ikisi de memnun kaldığım ürünler.

Tonik:2 tonik de bol alkollü ve bu da benim önermeyeceğim birşey.Ama Avene toniğin en azından matlaştırmak gibi bir özelliği var.Yani illa ki tonik de isterim derseniz Avene tonik daha güzel.

Matlaştıran nemlendirici:Avene matlaştırıcı nemlendiricnin kesinlikle matlaştırma gibi bir özelliği yok.La roche posay bu konuda daha iyi.Ama Avene daha nemlendirici özellikte bir ürün.La roche posay cildi karma gelenlere hafif gelebilir.

Güneş koruyucu:Günlük kullanım için yapı olarak,emilme,yağlı olmama açısından La roche posay kesinlikle daha iyi.Ama kullanım tecrübeme dayanarak söyleyebilirim ki ağır yapısına rağmen Avene daha etkili.İki üründe de sivilce gibi bir sorunla karşılaşmadım ama bu cilde göre değişebilir.

Cleanance k mı, Effaclar k mı,Diacneal mi?

Diacneal ve cleanance k ahalı ürünler,effaclar k ise bhalı.Yani amaç sivilcelerden kurtulmaksa effaclar k daha uygun bir etken madde yani salisilik asit içeriyor.İlla Avene almak isteyenlere ise Diacneali öneririm ama cildiniz alışık değilse dikkatli kullanın,tahriş olursa kullanımı 2 günde bire indirin.

Şimdilik bu kadar,umarım işinize yaramıştır.;)

0 yorum:

Yorum Gönder