Buraya reklam eklenecek

31 Temmuz 2011 Pazar

Guerlain Meteorıtes Poudre De Perles 10 Nacre Des Mers


 İtiraf etmem lazım bloga resim çekmek zor iş,sabır gerektiriyor:)Bende bu sebeple uzun süredir kullandığım Guerlain pudramın şekli bozulmamış halini göstermek istedim size üstteki resimde.


Bendeki 10 numarası ismi üstte var.2009 yaz koleksiyonu olması lazım 2 yıldır kullanıyorum gördüğünüz gibi ancak incileri biraz bitirebildim.En çok elimin gittiği pudram inci bitirişine bayılıyorum.Yüzünüzü pudraya boğmuyor,ince yapılı,yağlandırmıyor.Bazen sadece kabuki fırcamla sürüp çıkıyorum cilt rengini dengeliyor.
Alttaki resimde parmaklarımı bastırdım renk versin diye normalde böyle bembeyaz olmuyorum:)
Guerlain in top incilerine göre ışıltısı daha az yani tam kararında.Limited mı bilmiyorum ama bulabilirseniz deneyin.


0 yorum:

Yorum Gönder