Buraya reklam eklenecek

31 Temmuz 2011 Pazar

Glam's News - Recently...

1 haftadır bloga yazı giremiyorum... Uçmuş vaziyetteyim, velilerle, öğrencilerle, onların sınavlarını hazırlamakla uğraşmaktan hiçbirşeyle tam uğraşamıyorum... Arkadaşlarımla buluşuyorum, eve erken dönüyorum, yazı yazamıyorum bari blogları okuyayım neler yazmış arkadaşlar diyorum, 2-3 bloga göz gezdiriyorum, sonra gözler kapanmaya başlıyor, haydi Glam yatağa :)
Böyle yoğun bir tempoya girdim, halbuki yoğun çalışma saatlerim yok, 11de işte oluyor 6da çıkıyorum, 2 gün izinliyim ama danışman öğretmenlik, her hafta 6, 7 ve 8. sınıflara tarama sınavı hazırlamakla uğraşmak felan derken bir şekilde uzak kaldım buralardan...

Kafamı işe vermeye çalışıyorum, canımı sıkan şeyler var, ya da benim kuruntu yaptığım, ya da sabrımın tükendiği şeyler... İşle oyalanmaya çalışıyorum, belki de ondan bu aranın sebebi. Keyifsiz olunca yazma gücümde azalıyor...

Kısa zamanda toparlanacağım ama bunu biliyorum :)

Ay bide şu şarkıya taktım, harika sözleri var, çok etkileyici ama benim için en önemlisi Yaşar'ın düet yapıyor olması. Yaşar'ı çok çok sevdiğimi daha önce söylemiş miydim? Onunla büyüdüm resmen. Youtube'dan izleyemeyenleri şuraya alayım. Dinleyin. Yorumlarınızı merak ediyorum :)

Sizleri benimle klasikleşen bir resimle başbaşa bırakıyorum. Evet şu sıralar tam böyleyim :)) "imdaaattttttt" modunda son hızla koşarak kaçmak istiyorum bambaşka biryere, insanların az olduğu, doğayla iç içe biryere mesela...

Bu arada, hayır, aşk acısı çekmiyorum :) Yazının gidişatı öyle anlaşılmasına sebep olmuş galiba.

Tez zamanda blogun temasına uygun modasal haberler ve dedikodularda görüşmek üzere :)

Sevgiler
:)

0 yorum:

Yorum Gönder