Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Wholesale-Dress çizgili elbise & çanta

Wholesale-dress'ten aldığım diğer elbise de buydu. Bana gelen elbisenin ön tarafı böyle değil. Göğüs kısmının altı yukardaki gibi bol dökümlü ama şerit şerit pileli değil, eteğin arkasındaki pileler de yok. Oyüzden bi garip oldu. Bendeki duruşunu da göstereyim:

1 numaralı okla gösterdiğim yer hafif sıktı, onu göstermek istedim :) Ama çok sorun etmedim, birkaç kilo daha verince o sorun ortadan kalkacak [sıkı diyetteyim biliyorsunuz :) ] Zaten uzun hırkalarla felan giyiyorum. Yalnız işin komik kısmı 2 numaralı okla gösterdiğim yer, orada bir bolluk var, şekil vermeye çalışmışlar ama pile yapmamışlar. Sanki hamileymişim gibi duruyor çünkü tek bolluk o kısımda.
Böyle idare edeceğim çünkü elbiseyi çok sevdim :)

Birde çanta aldığımı yazmıştım, işte bu da Longchamp çakması It Bag'im :)

Çanta bez kumaş derler ya ondan, çok rahat, severek kullanıyorum :)
Cumartesi iş yerinde çekmiştik fotoğrafları. Anca paylaşabildim.

Wholesale-dress'i tekrar özetlemek gerekirse, ürün kaliteleri orta seviyede, beden seçenekleri sınırlı ama small-medium beden giyinen bayanlara tavsiye ediyorum :) Hatta bazı ürünlerin bedenlerini seçebiliyorsunuz ama iyice kurcalamak lazım :)

Aranızda sipariş veren olduysa bizlerle paylaşın. Merak ettikleriniz varsa yorumlarda görüşelim :)
Sevgiler
:)

0 yorum:

Yorum Gönder