Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

ARTISTRY ''ESSENTIALS'' SPA KOLEKSIYONU


SPA koleksiyonu; çölün doğal nem kaynağı olan ve NUTRILITE tarafından yetiştirilen Hint İnciri ile optimum nem dengesi sunmak için ARTISTRY essentials Desert Hydration Complex içermektedir.

Ürünler; vücudun ve zihnin günün yorgunluğundan arınmasını sağlamak üzere, kırmızı meyveler ve narenciye ürünlerinin füzyonuyla yoğunlaştırılmış, canlandırıcı çiçeksi bir kokuya sahiptir.

Banyo, vücut ürünlerine düşkün olduğum için denemek istedim ancak gelecek paketin bu denli şık ve kokusununda bir o kadar mükemmel olmasını beklemiyordum.

SPA ürünleri; sezonun moda renklerinden pudra pembesi, lila arası bir renkte, şık bir kutuda geliyor.

Kutunun içinde; önce bir kitapçık ve çanta ardından ürünler görünüyor.
Kutunun fotoğrafları kaybolduğu için paylaşamıyorum. :(

Çanta detayını çok sevdim. Çünkü alırken sadece ürünleri bekliyordum çantayı görmek sürpriz oldu. :)

Kokuları pek tarif edemem ama çok kalıcı ve meyveli bir kokusu var. Zaten içeriği kırmızı meyvelerden oluşuyor.

Kokuyu aldığınız an, o enerjiyi hissedebiliyorsunuz.

Artistry Essentials Vücut Peelingi (135ml) ; iri tanecikli bir yapıya sahip. 
Bu şekilde peelingten daha verimli sonuçlar elde edebiliyoruz.


Artistry Essentials Duş Jeli (200ml) ; Yüksek nemlendirme özelliği ve harika kokusunu duydukça hiç bitsin istemiyorum. :)

Artistry Essentials Vücut kremi (200ml) ; yapış yapış olmayan bir body butter.
 Genellikle TBS'nin body butterlerini kıvamı ve yapış yapış hissi yüzünden sevmiyorum, kullanmıyorum.

Ama bu nemlendirici harika bir şekilde nemlendiriyor ve cilt kremi emdikten sonra o muhteşem kokuyu ve yumuşaklığı hissediyorsunuz.


Bir Spa seti olarak aradığım ve istediğim özelliklerin tümüne sahip bir set.
Ayrıca hediye etmek amacıyla da alınabilecek hoş bir seçenek.

Amway; bu koleksiyonu sınırlı olarak satışa sunmuş. Yani 3 ay boyunca stoklar tükenene kadar satışta olacakmış. :(

Artistry Essentials SPA koleksiyonun satış fiyatı; 96,98 tl.

0 yorum:

Yorum Gönder