Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

"Le Tissage de Chanel:Tweed Pink"

Şu aralar en sevdiğim,elimden düşürmediğim allığım tweed pink.Bu allık 2008 yılından bir koleksiyon ürünü,şu an strawberryde 77.50 tl ye bulabilirsiniz.Soğuk pembe tonunda bir allık ki,soğuk pembe tonları benim en sevdiğim allık rengidir.Sürünce sanki cildiniz kendinden kızarmış gibi bir görüntü oluşturuyor.Tabi bu benim açık tenimdeki duruşu,daha koyu tenlerde durum ne olur bilemiyorum.Bu allıkla ilgili beğendiğim bir başka özellik ise çok kalıcı olması.Bütün gün yanağımdan çıkmıyor.Çok kalıcı oldukları söylenen Mac allığımdan daha kalıcı ama hiç Nars allığım olmadığından bir karşılaştırma yapamayacağım.

Ürünün üst katmanı bol ışıltılı,ama o daha ışıltılı katman gidince alttan çıkan katmanlar da ışıltılı.Bu ışıltılar ciltte göze batan cinsten değil.Disko topu görüntüsü oluşturmuyorlar.

Gelelim allığın sevmediğim yönüne,yeterince pigmentli değil.Ben kabuki fırçayla 2-3 kat sürüyorum düşünün.Yukarıda üst katmanın silinmeye başladığını görebilirsiniz ve ben bu silinmeyi 2 haftada başardım.Yani bu hızla kullanırsam bu allığı kolayca bitirebilirim gibi görünüyor.



İşte bu benim tenimdeki duruşu.Pigmenti az olsa da sırf tonundan dolayı çok sevdim bu allığı.Ama koyu tenliler hayal kırıklığına uğrayabilirler.Soğuk pembe tonlarından hoşlananlar ise benim gibi hayran kalırlar.;)



0 yorum:

Yorum Gönder