Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

"Yoğun Renk Açıcı sürdüm ,bekliyorum,korkuyorum!"

Parasına kıyamayan,amaann saçımın alt tonu iyi bee diye kendince kuaförün aslında pek de birşey yapmadığına karar veren ben,önce gidip Koleston röfle seti aldım,hem de 2 kutu!Sonra gözüme zor geldi,shwarzkopf palette yopun renk açıcı'yı gördüm ve bu kolaya benziyor diye düşünerek aldım.

Hani düşünüyorum da,ben zaten verdiğim bu paralara 50 tl koysam kuaför ne güzel boyayacaktı!Hem de bu kadar adrenalin yaratmadan!Ama yookkk,ben karar verdim,yapıcam yaa..

Neyse ,önce saçımın bir tutamında denedim,1 saate yakın bekledim ama hiçbir açılma olmadı!Sonra dedim herhalde az sürdüm,işte tam bunu dediğim anda gözümü birden heyecan mı desem hırs mı desem birşey bürüdü,bütün beyin aktivitemi,mantıklı düşünmemi sağlayan herbiryeri bloke etti kendimi bütün saçıma yoğun renk açıcıyı sürerken buldum! Şu an ortalama 10 dak geçmiş bulunmakta.Korkuyorum blogger ahalisi,turuncu kafa olmaktan korkuyorum!Bir saçımla oynamadığım kalmıştı,aferiiiinnnnn banaaaaa...!! Ama şu resimdeki kadından birazcık daha koyu ama sarı olsa fena mı olur ya,ah kafam ahh turuncu olmayayım bari!:P

0 yorum:

Yorum Gönder