Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

"Doğal Cilt Bakımı"

Doğal cilt bakımı benim inanmadığım birşey aslında.Zararlı kimyasallar içermeyen cilt bakımı denirse evet o güzel bir şey,ama tamamen doğal demek,tamamen faydalı demek değil ki.Çoğu ilacın bile etken maddesi bitkilerken,doğal ürünler en iyisidir demek çok uygun gelmiyor bana.Kimyasal koruyucu içermeyen ürünler demek daha doğru gibi..Doğal lafına karşı olmamın bir sebebi de bunun birçok aktar ve birçok marka tarafından kullanılması.Ben avon kullanıyorum yüzde yüz doğal veya aktardan bilmemne kremi aldım tamamen salyongazdan çoook doğal laflarını her okuduğumda "doğal" lafından daha da nefret ettiğimi itiraf etmeliyim çünkü insanları kandırmak için kullanılıyor resmen.
Neyse konumuza dönersek,bu katkısız ürün furyasına ben de katıldım mı?Evet katıldım.Resimdeki ürünleri aldım ve açıkçası kullanamadım nedenlerine gelincee

Living Nature Manuka Oil and Antiseptic Gel: Yukardaki resimde,üstte en soldaki ürün.60ml ve cam bir kutusu var.İçinde manuka jeli var ki kendisi antiseptikmiş ve aknelere çok iyi geliyormuş.E bu markadan ürün alanlarda memnun olunca kim tutar beni?Düşünmeden sipariş verdim.Ama ürün geldiğinde oldukça pişman oldum çünkü tek kelimeyle berbat kokuyor!Kötü demiyorum gerçekten berbat,gece yatarken sürmeyi denedim sabah yüzümü yıkadığım halde sevgilim senin yüzün garip kokuyor dedi,e tabi kullanamadım ve bir kenarda duruyor kendisi.Ayrıca kıvamı da garip meyve püresi gibi,ısınamadım.

Logona Yabani Nane Özlü Tonik:Bu toniğin içindeki yabani nane özleri de antiseptik etkiliymiş.Ama bu tonik sürdükten sonra cildimde yapış yapış bir his bıraktı ve sevemedim.Zaten sürdüğüm dönem içinde sivilcelerimde çoğalma oldu.E bunu da kullanmayı bıraktım.
Destek Kil Maskesi:Bu ürünü bir aktardan aldım.İçinde kaolin,kayısı yağı,zeytin yağı ,tatlı badem yağı ve ne olduğu söylenmeyen "koruyucu" var.Tabi yüzde yüz doğal olduğu da yazılmış üstüne.Ama koruyucuların ne olduğundan söz edilmiyor nedense.Yine de en memnun kaldığım ürün bu oldu aralarında,gerçekten yağı çok güzel emiyordu.Ama bir süre yukarda da resmini koyduğum gibi kurak topraklara döndü kendisi.E sertleşince de bir köşeye kaldırıldı tabi,atılmayı beklemekte...
Üzerinde cilt kremi yazan ürün ise aktarlarda yağlı ciltler için satılan bir ürün.Fiyatı da ucuz olunca nedir bu diye merak ettim aldım.İçeriğinde limon yağı,portakal yağı,menekşe yağı,acı badem yağı,kayısı yağı,lavanta yağı ve vazelin varmış.Kıvamı da aynen vazelin tabi ki.Bunu ititraf ediyorum yüzüme sürmedim,çünkü yağlı cilde önerilen bu krem cildime neler yapar tahmin bile edemiyorum.Ama kütikül kremi olarak kullanıcam kendisini.Birkaç kez denedim güzel yumuşattı tırnak etlerimi.
Sonuçta katkısız ürüler bana yaramadı maalesef,ya da ben doğru markayı bulamadım.Ama tabi ki yeni ürünlere açığım...=))

0 yorum:

Yorum Gönder