Buraya reklam eklenecek

5 Ağustos 2011 Cuma

PATATES & SOĞAN SEPETLERİM :)

Mutfakta vakit geçirmeye bayılan kelebeğin patates & soğan sepetleri. :)
Bu tür dekoratif duran sepetlere bayılıyorum.


Ben bu cici sepetlere balkonumda yer verdim. 
Bu aralar fazlaca fazlalık ortalarda gözükmesin takıntım var. :)
Bu tarz sepetleri özellikle yaz sezonu geldi mi birçok yerde görebilirsiniz. :)
Kocamustafapaşa da adını hatırlamadığım büyük züccaciyeciden tanesini 20tl ye almıştım.
Bahçeşehir pazarında'da aynısına rastladım ama burda fiyatına 25 tl deyip hemen 20tl ye bırakıyorlar. :D
Eğer böyle birşeye para ödemek istemiyorsanız benim daha önce paylaştığım ütü kutumda olduğu gibi fazla olan kutuları kağıt ya da kumaşla kaplayıp bu şekilde kullanışlı hale getirebilirsiniz.
Sayfamda bu sıralar bol bol dekorasyon ve evime dair yazılar okuyabilirsiniz.
Umarım faydalı oluyordur.

Sevgiler...

0 yorum:

Yorum Gönder