Buraya reklam eklenecek

5 Ağustos 2011 Cuma

۩ Ne Çok Yakışır Ankara'ya Kar!! ۩



Herkese Merhaba...
Sıcacık çayım ve penceremden bembeyaz bir manzara eşliğinde yazıyorum şuan sizlere...
Son zamanlarda içimden ne kadar yazmamak gelsede özlüyorum birşeyler paylaşmayı...
İyi haberlerim var, yakın zamanda bir site açıcam ve gönlünüzce bana ulaşabileceksiniz...
Yanlız hediye verdiğim için şuan yeni bir site açarsam en başa dönücez herşey sıfırlanacak..
Hediye kampanyasını en baştan yapmak zorunda kalacağım..
O yuzden 1 nisanı hem beklemek istıyorum hemde acele ediyorum anlayacağınız çok kararsızım... ???
Ankara'da her ne kadar hayat kardan dolayı felç olmuş olsada güzel yanlarıda var elbette..
Bugün çocuklar gibi karların içinde oynadım mesela....
Ne kadar özlemişim böyle bir manzarayı...
Gözlerimi alıyor adeta heryer kusursuz bir beyazlık içinde...
Ben çocukken böyle bir kar yağmıştı ankaraya en son hayal meyal hatırlıyorum...uzun zamandır kara hasret kalmıştık bu çok iyi oldu...
Allah evsiz barksız insanlara / hayvanlara sabır versin...
Herşey gönlünüzce olsun..
iyi geceler...

0 yorum:

Yorum Gönder