Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

"Estee Lauder Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser"

Cilt bakım ordumu yanıma almayı unutarak ablama gelme hatasında bulununca,ablamda bulunan bu temizleyiciyi kullanıyorum 2 gündür.O kadar hoşuma gitti ki mutlaka yazmalıyım dedim.

Kime göre??
Normal ve karma ciltliler için diyor.Ama cildi yağlı olanların kışın da kullanabileceği kadar arındırıcı.Yaz için hafif gelebilir.
Yapısı??
Bu ürün krem şeklinde çıkıyor ama suyla temas ettiği anda tabiri caizse foşur foşur köpürüyor.Kesinlikle yağlı değil.Çok hafif kokulu ama yapay kokularla arası iyi olmayan bana bile kokusu çok az geldi.Hatta emin olamayıp ablama koklattım,aynı fikirdeydi.
Cildime etkisi?
2 gündür kullandığım için cildime ekstra bir etkisini göremem ama temizlik hissi verdi,cildimi kurutmadı,kaşındırmadı.Makyajı temizleme konusunda ekstra iyi değil ama öncesinde makyaj temizleme yağıyla veya arkasından aynı serinin toniğiyle desteklenerek kullanılırsa bu sorun da hallolur.
Fiyatı?
Tekin Acar'da 53 tl, Strawberryde 40tl.125 ml ama elime aldığım serçe parmağımın üçte biri uzunluğundaki ürün çıktısı (enterasan bir tanımlama oldu),yüzüme fazla geldi.Az ürünle bol temizlik.
Sonuç?
Güzel,köpüren bir temizleyici arayan,cildi kurumasın ama temizlensin isteyenlere öneririm.Denediklerim içinde en iyilerinden.
Not:Normalde cildim oldukça yağlıdır ama her temizleyici kurutur.Tabi her ciltte etkisi farklı olabilir.

0 yorum:

Yorum Gönder