Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

"Ortaya Karışık" (ve son paragrafta yardım=)

Bugünlerde sıcaktan canım hiçbirşey yapmak istemiyor.Ben de ortaya karışık birşeyler yazıp çizeyim dedim.=)
Öncelikle çarşamba arkadaşımla Cevahiri,Cuma da sevgilimle Taksim ve Capacity'i talan ettim ve hiçbirşey almadan geri döndüm.Gerçekten de inidirime çıkarılan ürünlerin çoğu bedavaya verseniz giymem türüydü ve güzel olanlar da zaten pahalıydı.
Aşağıda da cumartesi günü giydiğim rahat ve çocuksu kıyafetimi koydum.=))Ben çok sevdim ama Sephora'daki kadın ben kaale olmamış olacak ki kasada benimle ilgilenmedi ve bir kremi ödemek için herşeyi soran müşterisine on saat birşeyler anlatmasını dinlemek zorunda kaldım,üstelik bir başka şık giyimli kızda sırada öylesine beklediğimi düşünmüş olmalı ki,önüme geçti,kadın da onun ödemesini aldı!Ama sinirlenmedim,hani şirinim ya turuncu eteğim zürafalı t-shirtümle,gülümseyip durdum etrafa=)Aldığım kreme gelince Sephora creme brulee vücut sütü,bunun butter olanından da kullanmıştım,en sevdiğim vanilya kokusudur kendileri,yves rocherye ,body shopa bin basar benim gözümde.Üstelik 9 TL olunca da dayanamadım tabii Bunun dışında çok güldüğüm birşey gördüm,Elle sağolsun ürünlerde indirim yapmış.Ama bunu duyurma biçimi komik olmuş.Kocaman harflerle "herşey 49-59-69" yazıyor,onun bir altında daha küçük harflerle "79-89-99-109" yazıyor,en altta ise okunmayacak küçüklükte "119,129,139" yazıyor.Sevgilimle gülme krizine girdik,gerçekten de ucuzmuş,kocaman %50 yazısının yanında ufacık " ye varan indirim" e alışmıştık da bunu ilk gördük!

Son olarak da aşağıdaki kıyafeti koyuyorum,kuzenimin düğünü için aldım,dizlerime geliyor,altına gümüş rengi ayakkabılar ve çanta alacağım.Ama saçım konusunda hala bir fikrim yok.Makyajım için de gözlerimi ışıltılı lacivert yapıp,ten makyajını ve dudaklarımı da oldukça nude bırakmayı düşünüyorum.Aksesuar olarak da küpe ve bilezik sanırım uygun olur.

Sizden isteğim ise bana saçım konusunda fikir vermeniz ve Macde lacivert-siyahımsı ışıltılı,yanar dönerli gibi(bilmem anlatabildim mi) pigment veya far var mıdır-ki kesin vardır-varsa hangi renktir acaba yardım etmeniz,xoxo:))


(Bu arada peynir gibi olmamdan ve bu kıyafete bronz tenin daha güzel duracağını düşünmemden dolayı dün zararlı mararlı demeden kendimi güneşim kollarına atıverdim.Sonuç=ön taraf kırmızı arka taraf hala peynir:)

0 yorum:

Yorum Gönder