Buraya reklam eklenecek

1 Ağustos 2011 Pazartesi

It's Lush Time

Birkaç gündür bilgisayarı açabilmek için vakit bulabilmek son derece lüks benim için. 4 gündür hastanedeyiz, maaile. Amcamın bazı sağlık sorunları var ve yazıyı hazırladığım şuan ameliyata alındı. Duyduğum andan beri kuzenimin yanındayım, yalnız bırakmak istemiyorum, şuan desteğe en çok ihtiyaç duyduğu bi zaman. İşte bu sebeplerden ötürü paylaşım yapamadım. Sadece bilgisayar yüzü görebildiğim zamanlarda yeni yazıları okumaya çalıştım. Neyse detaylarla sıkmak istemiyorum sizleri.

Sevgilinin beni hastaneden çıkarıp insan yüzü görmeme vesile olduğu dün, kendimi alışverişe verdim. Birkaç saatlik sürem vardı ve o sürede canım ne istediyse aldım. Hastane kötü biyer, insanın psikolojisini çok etkiliyor, hele de uzun süreli kalınca vay halinize. Amannn yine detaylar arasında kaybolmadan ben size Lush alışverişimden bahsetmek istiyorum biraz :)

Lush'u çok seviyorum. O mağazanın taaa uzaktan insanı cezbeden kokusu yok mu... Janjanlı, iştah açan ürünler ve herşeyin en doğalı Lush'ta. E çok gerildik birkaç gündür, şöyle rahatlatıcı kremler, duş jelleri, sabunlar vs. alayım diye daldım içeri. Herşey rengarenk, cıvıl cıvıl, beni de beni de al diyo hepsi. Hatta bazıları "beni ye" der gibi duruyor, çünkü okadar güzel kokuyorlar ki insan tatlarına bakmak istiyor :)

Efendim ben Lush'tan şu aşağıdaki ürünleri aldım :

-Imperiaus : Nemlendirici yüz kremi (karma ciltler için)
- Sweetie Pie duş jeli (jöle kıvamındaki ürün)
- Baby Face : Makyaj temizleyici sabun
- Sotf Couer (The Honeymooner) : Masaj Kremi (kalp şeklindeki bar)
- Oxeo Cube : Katı deodorant
-Sonic Death Monkey : Çikolata soslu duş jeli :)
- Emperor of Ice Cream : Butter Cream (hediye olarak verildi)
- ve son olarak da bu resimde olmayan, Flying Fox : duş jeli [bu resmi çektiğimde kendisi test ediliyordu :) ]

* Emperor of Ice Cream Butter Cream, yaptığım alışveriş sonrası Lush'un bana hediyesi oldu. Henüz denemedim. Banyodan çıkmak üzereyken uygulamamı söylediler. Lif kullanmaya gerek yokmuş. Fazla köpürmez ama çok güzel arındırırMIŞ. Deneyip göreceğiz :)

* Yüz kremi şuanda kaskatı kesilmiş cildime çok iyi geldi. Harika nemlendiriyor.

* Sweetie Pie duş jölesi ayıla bayıla kullandığım bir ürün, bu da ikinci kutum :) İçinde parıltılar var, çok güzel köpürüyor. Kokusunu söylemeye gerek var mı? ENFESS... Mutlaka deneyin...

* Baby Face makyaj temizleyicisi aklımda olan bir üründü. Lush'a girmişken onu da denemek istedim. Makyajı çok güzel temizliyor + nemlendiriyor.

* Flying Fox duş jeli ve Sonic Death Monkey duş jellerinin ikisi de hem güzel kokulu, hemde çok güzel köpürüyor. Ayrıca Flying Fox'un adet dönemi esnasında sakinleştirici, rahatlatıcı özelliği de var.

* Soft Couer masaj kremine diyecek söz bulamıyorum, sadece deneyin :) Mislerrr gibi kokuyor. İçinde gerçek çikolata parçası var, yemeyip yanında yatılası çok zor bi ürün :)

* Oxeo Cube katı deodorant özellikle ter sorununa iyi gelen, mis kokulu çok güzel bir ürün.

Aldıklarım böyle, hepsi beni çok mutlu etti. Hepsinin doğal olması ve doğaya zarar vermeden elde edilmiş olmaları insanın içini daha bir ferahlatıyor. Lush ürünlerini merak edenler, bilgi edinmek isteyenleri şu adrese alayım.

Herkese mutlu bir pazartesi diliyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder