Buraya reklam eklenecek

2 Ağustos 2011 Salı

"Eight Hour Cream"

Elizabeth Arden'in efsane haline gelmiş eight hour creaminin,hem de eski,ilk çıkıtğı zamanlardaki ambalajında olanını çok uygun fiyata strawberry'de gördüğüm an dayanamayıp alıverdim.Bu kremi 1930 yılında Elizabeth Arden aslında atları için formüle etmiş,zaman içinde formülden çok memnun kalıp üretmeye başlamış.Bu kremin müptelalarından bir kadın,çocuğunun düşüp yaraladığı dizine bu kremden sürmüş ve dizi 8 saat sonra iyileşmiş.Kremin adı da eight hour olmuş böylece.

Bu kremin hayranı da çok sevmeyeni de.Açıkçası buna krem denir mi onu da bilmiyorum,ağda kıvamında bir vazelin bu.:)İçeriği de vazelin zaten.

Active: Petrolatum (56.8%), Other: Lanolin, Mineral Oil, Fragrance, Salicylic Acid, Propylparaben, Castor Oil, Corn Oil, Tocopherol, Bht, Iron Oxides

içeriyor.Yani kuru cildi yumuşatmaya yarayan herşey.Bol yağ,bol vazelin,bol lanolin,az biraz da salisilik asit.Şimdi işe mantıken yaklaşırsanız,bu ürünü alacağınıza gidip eczaneden vazelin salisile %1 hazırlatın(eczaneler böyle şeyler hazırlıyorlar) ve kuruyan diz,dirsek ve hatta yüzünüze bundan sürün daha iyi,hem de çok daha ucuz.Ama biz bayanlar birşeyin hikayesine,mucizesine ve özellikle kabına baktığımız için,5 tllik vazelin salisilenin 30 gramını gider 50 tlye alır mıyız?E alırız valla!Ben de her ne kadar işin bu yönünü bilsem de elimde olmadan süse,ambalaja,efsanelere önem verdiğimden bu kremsi şeyi aldım ve de çok sevdim!O ciciş kutuya elimi sürmek,hr seferinde açmak,o ünlü kremi kullanmak çok hoşuma gitti.Kullanım alanlarına gelirsek.

Bu krem dirseklerinize,ellerinize,kütiküllerinize,dudaklarınıza,kaşlarınıza sürebilirsiniz.Cildiniz kupkuru değilse yüzünüze sürmeyi aklınızdan bile geçirmeyin,nefret edersiniz!Ben yüzümde düşünemiyorum şahsen.Ama dudaklarıma ve özellikle kütiküllerime bu kremi sürüyorum ve yumuşacık oluyorlar.

Kısacası bu verdiğiniz parayı haketmeyen bir de iğrenç bitkisel kokan,ağda kıvamındaki bu vazelinimsi ama gereksiz kremi ben şahsen o eski formülü kullanmanın büyüsüyle çok sevdim,tavsiye etmiyorum,ama biterse gene alır mıyım?Evetttt:)))
Aşağıdaki benim kremim,strawberryden kutusuz geliyor.Foto makinem bozulduğu için başka bir makineyle çektim ve resim kalitesi bu oldu malesef ama yeterince cıvık gördüğünüz gibi.:)


0 yorum:

Yorum Gönder