Buraya reklam eklenecek

2 Ağustos 2011 Salı

"Clean and Clear Advantage Temizleyici ve Neutrogena Mendil"

Anneler günü indiriminde kendimi kaybetip aslında kullanmayacağımı bildiğim bir sürü cilt bakım ürünü almıştım.Şimdi içlerinden kullandıklarımı yorumlayayım dedim.
Öncelikle "Clean and Clear Akne önleyici yüz temizleme jeli"yle başlayayım.Bu jelin kullanıldığı andan itibaren akneleri yok etmeye başlama vaadi var.Ben devamlı kullanmadım ama La roche posay effaclar jelimi yanıma almayı unuttugum 1 hafta boyunca kullandım,akneler üzerindeki o iyileştirici etkiyi göremedim.Zaten öyle bir beklentim yoktu,açıkçası bir firmanın bunu iddia etmesini de komik buluyorum.Nasıl kırışıklıklar vaat edildiği gibi bir kremler 10 gün içinde yok olmayacaksa,sivilceler de temizleyiciyle iyileşmez,temizleyici kullanmak yenilerinin çıkmasını önler ama var olanlara bir etkisi olamaz zaten.Gözenek zaten tıkanmış,inflamasyon başlamış,temizleyici ulaşamaz ki içeriye.Diyeceksiniz antiinflamatuar maddeler içerirse işe yarar,hayır yine yaramaz çünkü biz zaten temizleyiciyi yüzümüze sürüp hemen yıkıyoruz,etki için bir vakit kalmıyor ki...


Neyse ürüne dönersek,güzel temizliyor ama aşırı derecede kurutuyor,araştırınca içeriğindeki C14-15 olein sülfatın çok güçlü bir temizleyici olduğunu ve kozmetik ürünlerde kullanımının cildi kurutup tahriş ettiğini okudum.Neutrogena ve Clean and Clear temizleyicilerinde ise sıklıkla var bu madde.Bunun dışında ürünün hoş bir kokusu var ama benim için fazla yoğun,yüzüme parfüm sürüyor gibi hissettim kendimi,ayrıca yüzümü yıkadıktan sonra da kaşıntı yaptı.Şu an sırtımdaki sivilceler için banyoda sırtıma sürüyorum.Ne de olsa sırtımız yüzümüz kadar hassas bir bölge değil.Bir daha alır mıyım,pek zannetmiyorum,belki sırtım için alırım. Neutrogena temizleme mendilleri de indirim ganimetleri.Oldukça beğendim ama bunları da fazla parfümlü buldum.Göz makyajını kullandığım diğer markalara göre daha iyi temizliyor.Ama tabi mucize beklememek lazım.Yapısı sanki hafif yağlı gibi,yüze sürdükten sonra aşırı yapış yapış bir his bırakmıyor.Makyajımı silmeye üşendiğimde yüzümü bununla silip biraz su çarpıyorum ve içim rahat ediyor.Tekrar alır mıyım derseniz,şahsen kokusuz bir ürünü tercih ederim.Yukarda da dediğim gibi yüzüme parfüm sürmüşüm gibi olmayı sevmiyorum.Ayrıca akneye meyilli ciltlere de parfümlü ürünler önerilmiyor ama nedense çoğu marka bu bilgiyi göz ardı etmeyi pek seviyor.;)



0 yorum:

Yorum Gönder