Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Here i am :)

Bir ayı geçti ben buralara uğramayalı. Bir ayda 2. kez bilgisayarı açtım desem inanır mısınız?

Hatta bu sonuncu da resmen gözlerim ağrıdı, hemde çok kısa bir süre içinde...
Telefondan internete girmeye alışınca pc ekranı devasa geldi haliyle:)

Son yazımda sizlerden şans dilemiştim, desteğiniz için teşekkür ederim, gerçi twitter'ı kapatmadan önce orada paylaşmıştım, işe başladım:) Yetişkinlerle çalışmak mükemmel eğlenceli. Aslında şurda anlatmaya bir başlasam bitiremem, okadar güzel vakit geçiriyoruz öğrencilerimle. Böyle güzel devam etmesi tek temennim:)

Gelelim bir anda internetten kopmamın nedenine... 3 elementary, 1 pre-intermediate olmak üzere toplam 4 sınıfım var. Sabah-akşam gerçekten çok yoğun çalışıyorum. Bu durumdan memnun değilim tabiki, ve geçen hafta artık vücudum bu yoğunluğa çok ağır geçen bir griple tepki gösterdi. Hastanelik oldum, günlerce kendime gelemedim, işe gidemedim. İşe gidebildiğim zamanda ise en açık ifadeyle resmen "süründüm". Dinlenebilecek fazla vakit olmayınca hastalık resmen kronikleşmişti. Yoğun iş temposuna alışmaya çalışırken bir anda hastalığın gelmesiyle sersemleyen bünye neye uğradığını şaşırdı ve haliyle tüm sosyal dünyadan elini eteğini çekti. Gezmeye tozmaya alışmış, arkadaşlarıyla bol bol vakit geçiren kişiliğe ters olan bu yaşam tarzı daha ne kadar devam eder bilemesem de şimdilik bir süre daha kendime şans tanıyor, ve çalışmaya devam etmek istiyorum. E bu da demek oluyor ki sosyal hayatı %95 oranında kısıtlanmış Glam, blog yazmaya da bir süre daha vakit ayıramayacak.

Ara ara ses vermeye çalışacağım:)

Yazım görselsiz kalmasın diyerekten tam 1 ay, 5 gün öncesinde kalan, ve süpriz bir kararla önce Çeşme ardından İzmir'e geçerek orada kutladığımız doğumgünümün (26 Eylül) çok cici pastasıyla sizlere veda ediyorum:)


Nasıl ama çok sevimli dimi? Böyle süprizlere bayılıyorum:)

E haydi artık Glam kaçar, herkese kocaman sevgiler, görüşmek üzere.
:)

Image and video hosting by TinyPic

0 yorum:

Yorum Gönder