Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

"Desert Essence Facial Scrub"

Birkaç post önce iherb siparişlerimden ve kullandıktan sonra yorumlayacağımdan bahsetmiştim.Vee ilk şanslı da bu scrub oldu.Kendisini 4-5 kere kullandım ve yorumumu yazmaya karar verdim.Öncelikle bu benim 3-4 dolar olduğu için son anda sepete attığım bir ürün.Normalde böyle kavanoz ürünleri tercih etmediğimi milyonlarca kez belirtmiştim zaten.Ama 3-4 doların lafı mı olur deyip attım işte sepete.

Öncelikle bu üründe sevdiklerimi yazayım:
-İçindeki tanecikler çok küçük değil,ama o kadar pürüssüzce yuvarlaklar ki,cildi hiç tahriş etmiyorlar.O yıpranma hissini hissetmedim.Mini minnacık bilyeleri yüzümde gezdiririm gibi hissettim kendimi.Bu nazikliğe rağmen burnumdaki siyah noktaları oldukça güzel çıkardı.

-Ürün sıvı değil ki bu benim çok hoşuma gitti,katıya yakın,aşağıda parmağımı daldıraraktan belirtmeye çalıştım biraz,ben peelingleri banyoda uygulamayı seviyorum genelde ve ıslak ciltte sıvımsı peelingler kayıp gidiyor,bunda ise az miktarla bütün yüzüme peeling uygulayabildim.

-Ve ucuzluğunu sevdim tabi ki! Sevmediklerim ise:

-Kokusu!Ben bitkisel kokuları sevmem,bunda da yoğun bitkisel bir koku var.Kapağını açar açmaz ben bunu hayatta kullanamam dedim içimden ama bir-iki kullanımda burnum alıştı,kötü gelmez oldu.Zaten ciltte kalan bir koku da olmadığından problem yaratmadı.

-iherbden alma zorunluluğunu da sevmedim.Böyle ucuz ama güzel ürünelr çıkaran markaları Tr'de de görmek istiyorum ben!He Türkiye'ye getirilince 4 dolarlık ürünü 40-50 TL'ye satarlar ya o ayrı,ayrıca gıcık olduğum bir mesele.

Sonuç:Güzel,ucuz bir maske,biterse tekrar alırım çünkü umduğumdan daha iyi çıktı,nazik ama etkili bir peeling istiyorsanız size göre.İherb alışverişlerinde sepete eklenilesi bir cici.



0 yorum:

Yorum Gönder