Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

♥CHRISTIAN♥LOUBOUTIN♥ LOVE♥ IT♥






Dün geceden beri rüyamda birbirinden güzel ayakkabılar giydim çıkardım...Bugünlerde aklımda kaçıp ayakkabı almak var çünkü bu cumartesi cok sevdıgım bir arkadaşımın düğünü var elbisemin altına hangi ayakkabımı giysem diye düşünüyorum ama okadar etiketi üstünde yepyeni ayakkabılarım olmasına ragmen sanırım tutamayıp kendimi alıcam bitane..İşe geldiğimden beride gojane ve urbanog'ta gezmemde cabası :) Bunca evlilik hazırlıgımın yanında nasıl alışveriş düşünüyorum hala pes yani...Ben iflah olmam arkadaşlar ayakkabı tek karşı koyamadığım şey sanırım..Çanta almasam ,parfüm almasam olur ama ayakkabıya o an aşık olduysam almam lazım...Uykularım kaçar yoksa :) Şekil a resimdeki ayakkabıya aşık olduğum gibi bi internet sitesinde satılıyor giriş için burdan buyrun Tık tık yanlız site hakkında bilgim yok güvenlimi bilmiyorum ama buldum ve paylaşmak istedim beğendiyseniz siz araştırmasını yapınız...sabah sabah leoparlı ve kırmızı gönlümü çaldı heyy allahım ya :)

''Alsam benimsin, almasam ellerin ''  :)))

Sevgiler öpüldünüz ;)


0 yorum:

Yorum Gönder