Buraya reklam eklenecek

4 Ağustos 2011 Perşembe

C.DIOR DIORSKIN NUDE NATURAL GLOW HYDRATING MAKEUP


Strawberry de indirim zamanı 50 civarına satılıyordu yılbaşında bu fondotenler. Ben de o zaman almıştım zaten. Fondotende tamamen kapatıcı olanları pek sevmiyorum, suratımın üzerine tek renk bir kumaş gerili gibi bir görünümle ortada dolanmak istemiyorum zira. Cilt konusunda şanslı bir insanım şükür ki, leke, iz, sivilce şu bu gibi problemlerim yok, çillerim var ama onların da kapanmasını istemiyorum zaten. Genel bir renk bütünlüğü, hoş bir homojenlik bana yetiyor.


Bu fondoten benim beklentilerimi tam anlamıyla karşılıyor. Canım elimi batırmak istemezse fırça ile, "olsun" dersem parmaklarımla sürüyorum, sonuç çok farklı değil, elle biraz daha kalın oluyor tabii. Uyguladığınızda mat ve kusursuz bir cilt elde etmiyorsunuz, rengi bütünlemiş, sağlıklı görünümlü bir bitiş alıyorsunuz. Yalnız bir kusuru var ki bunca kuru cildime rağmen, üzerine transparan pudra geçmediğimde benim alnımda gün içinde parlamalar oluyor. Yanaklarıma sürmüyorum pudrayı, sadece alnım ve çeneme geçiyorum, yetiyor.


En açık rengi bendeki, 010, rengi tam uyuyor, bu no nötr alt tonlu, en açık cilde uygun. Severek kullandığım bir fondöten oldu, bitirince devamını alır mıyım bilmem ama, yine yeni bir şeyler denemek isterim, öyle çok fondöten var ki piyasada ve ben de öyle yeniyim ki fondöten aleminde :P

0 yorum:

Yorum Gönder