Buraya reklam eklenecek

4 Ağustos 2011 Perşembe

TUANA'NIN DÜNYASI'ndan Harika Bir Hediye

Bu makyaj setine bayıldım umarım kazanırım buyrun siz de kazanma şansına sahipsiniz tıklayın ve katılın..

http://nesetuana.blogspot.com/2010/01/hediye-var.html


Hediye Veriyorum

13 Ocak 2010 Çarşamba

Bugün güne farklılık katmak ve bir kişiyi de sevindirmek amacı ile hediyeli bir etkinlik yapmak istedim.Makyaj Malzemeleri ile son günlerde fazla haşır neşir olduğum için hediyeler tabii ki makyaj malzemelerinden oluşuyor.Peki bunlar neymiş?;



MAX FACTOR,60 parça makyaj seti
42 renk simli far,3 farklı tonda pudra,4 farklı renkte allık,6 farklı renkte ruj,2 adet çift taraflı aplikatör,2 adet fırçalı aplikatör,1 adet sünger ve ayna mevcuttur.Resimde belli değil ama simli renkleri cıvıl cıvıl ben kullanıyorum,oldukça da hoş rekler..

ve AVON COLOR TREND MASKARA

Hediyeli etkinliğe katılmak için yapmanız gereken (klasik)mevzulara gelince; :)

1-İzleyicim olmak,
2-Hediyeli etkinlikten bloğunuzda bahsetmek ve bahsettiğiniz link adresini bu yazının adresine yorum olarak bildirmek.(blog sahipleri +1 çekiliş hakkı kazanacaktır.)
3-Blog sahibi değil iseniz;hediyeleri istediğinizi belirterek mail adresinizide yorumunuzda belirtmek.

SON KATILIM:19 OCAK 2010

HEDİYE ÇEKİLİŞİ RANDOM.ORG ARACILIĞI İLE ÇEKİLİŞLE YAPILACAKTIR.

Katılım şartları bu kadarcık,herkese bol şanslar ve sevgiler...

0 yorum:

Yorum Gönder