Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

"Ton Balıklı Arpa Şehriye Pilavı"

Bazı yiyecekler vardır ya seversin ya da nefret edersin.Nötr olan kişi sayısı neredeyse çok azdır.Mesela enginar,yemeyen hiç yemez,ablam ve eniştem gibi bayılanlar ise çiğ çiğ bile yer!Ton balığı da böyle birşey benim gözümde.Kendi içimde bile bu iki zıt noktaya gidip geldiğim oluyor.Çok sevmek-iğrenmek.

Geçen gün evde acıkmıştım ve ne yapayım ne yapayım dedim.Aklıma soğanlı arpa şehriye pilavı yapmak geldi.Hadi biraz değişik olsun dedim ve içine küçük bir ton balığı kutusu da açıp boşalttım.Sonuç derseniz ya seversiniz,ya nefret edersiniz.=)Hemen tarife geçeyim.
2 adet küçük boy soğan küp küp doğranır,salçayla kavrulur.Biraz kızarınca üstüne 2 bardak arpa şehriye dökülür ve yine biraz kavrulur.Sonra üstüne göz kararı suyu konulur,su kaynadıktan sonra da ve biraz çekildikten sonra yağı akıtılmış küçük boy ton balığı limelenerek içine atılır.Birazcık da nane koyarsanız.İşte size ton balıklı arpa şehriye pilavı.=)
Bu arada Strawberrden söylediğim Benefit Powder Pop'ım geldiFotolar ve resimler yarın.:)

0 yorum:

Yorum Gönder