Buraya reklam eklenecek

30 Temmuz 2011 Cumartesi

"Şaka mısın gizemel?"

Eheh kendime yeni yıl hediyesi aldım.Gördüğünüz üzere tüm TUS soruları kitaplarım.Valla hafifa almayın kitaplarımı kendileri 6 cilt olup tanesi 50 tl.300 tl yapıyor hepsiciği.Bende biri vardı,iki kardeş daha getirdim yanlarına.:)Gittiğim dersanenin kitapları olup kendilerinin uzmanlık sınavında 150 net yaptıracağına inanılıyor. (200 soruda)

Aldım geldim eve,daha da vahimi mutlu da oldum,ciltleyip kaldırasım geldi kenara.Üzerlerine tükenmez kalemle cart cart yazacağımı bilmesem bu dediklerim mantıklı gelecek.Lakin ben kitaplara hep hunharca davranan bir insan olmuşumdur.E şimdi siz bir insanı haftaiçi okul,haftasonu dersaneye götürüp ,sonra da bunların hepsiciğini haftaiçi çalışmak zorunda bıraktırırsanız bir süre sonra beyin denen makine kısa devre yapıyor,insan da kendine gidip hediye diye bunlardan alıyor tabi!

Kendimce de taktik geliştirdim.Tus kitaplarımı kitaplığıma koydum aralara da makyaj ve cilt bakım malzemelerimi koydum.Çalışma masama da lambamın yanına fırçalarımı koyduğum kalemliği koydum.Böylece bünyeyi aslında ben ders çalışmıyorum bak makyaj yapıyorum,bak çok eğlenceli valla aaa!! diye kandırıyorum.
Bir de yazıyı yazarken aklıma geldi gidip dersaneye desem ki bakın ben blogumda sizin kitaplarınızı tanıttım,bana diğer ciltleri hediye verirler mi acaba?:p
Ay neyse çok acındırdım kendimi,siz bu kadar acındırdığıma bakmayın.Gayet de Carrefour indiriminden yararlanıp saçma sapan şeyler aldım kendime,dün de taç aldım,buzdolabına konulup soğutulup sonra göze takılan maske gözlüklerden bilem aldım!Onları da koyucam inşallah.;)

0 yorum:

Yorum Gönder