Buraya reklam eklenecek

30 Temmuz 2011 Cumartesi

"Ben Kimim?(Çok gossip girl oldu bee!!:)"

Glam's beni mimlemiş.Kendimi 7 maddede anlatıp 7 kişiyi de mimleyecekmişim.Hadi bakalım başlayalım o zaman!!:))

1-Ben bir insanım,aşırı vicdan sahibiyim,kimsenin hakkını yiyemem,kimseye menfaat için yalan söyleyemem.Bu özelliklerimle de ilerde çalışma hayatında aç kalmaya adayım.:))
2-Ben bir sevgiliym ve sevgilimle olduğum için oldukça şanslıyım.Şeyy onun 3 kere ellerine kustuğum halde hala benimle desem??Ama ne yapayım ne zaman öyle bir durum olsa avcunu açıyor bizimki nedense.:))
3-Ben bir stajer doktorum,hastanede nerede bebek görsem yapışırım,doyamam onları sevmeye,bu da beni ya kadın doğumcu yapar ya da pediatrist.:)
4-Ben bir dizi manyağıyım!!Ama türk dizilerinin değil.Takip ettiğim diziler:house md,ghost whisperer,lie to me,fringe,zaman zaman desperate housewives ve nip tuck izlediğim diziler.Özellikle şu aralar Lie to me ve Fringe'e takmış vaziyetteyim.
5-Ben bir teyzeyim aynı zamanda,mecburen otoriter bir teyze.Yoksa bizim bıdık durmuyor yerinde bize gelince.Ama oldukça da eğlenceli bir teyzeyimdir.Yeğenimle kar yağınca dışarı kendimi atıp yerlerde yuvarlanırım,onunla yazın denize bombalama atlarım,yeğenimle hortumla su savaşı yaparım,öyle ağır abla olmamışımdır hiçbir zaman.
6-Ben hayırsız bir akrabayım,akrabalık ilşkilerini pek sevmem.Bunun tabiki akrabalarımızdan yediğimiz büyük kazıklarla alakası vardır muhakkak!
7-Ben bir pasta canavarıyım!!Şerbetli ve sütlü tatlılaır hiç sevmem,ama pastaya hele de çikolatalı pastaya ba-yı-lı-rımm!!
Ben de bu mimi çokoprenses,nutellayiyorum,marjo,mughetto,vespagirl,justmakeup ve caramel tadında'ya yolluyorumm.:))

0 yorum:

Yorum Gönder