Buraya reklam eklenecek

30 Temmuz 2011 Cumartesi

♥ BaKalıM İsiM AnNeM KiM OlaCak?♥


Henüz ben 2 aylık çok eğlenceli çok afacan ve yaramaz bir Di$iyiM!
Resimde göründüğümden de minik bişiyim aslında...
Cinsim Scottish Fold!! Kulaksız bi afacanım :)
İstanbul doğumluyum..
 Babam nette görüp  aşık olmuş bana cazibeme dayanamamış, anneme süpriz yapmış! Annem beni görünce çığlık atmış hatta ağlamaya bile başlamış sevinçten çünkü o havaalanında beklerken sadece babamın işi için beklediği bir zarf olarak düşünüyormuş beni :) İlahiiii annemmm :) Neyse ben yol yorgunu oldugum için o kısımları çok hatırlayamıyorum tabiki !!!Günlerdir annem çok uykusuz!
Geceleri bi türlü uyumuyorum sürekli oynamak istıyorum!Perdelere tırmanmak en büyük hobim!
Annem ve babamın ortasında uyumayada ne büyük bir keyif..
Ben Annemiiiii kızdırmayaaaaaaaa Bayılıyorummmmmmmmmmmm! :))))

Ama Annem bana sürekli farklı isimlerle seslenip duruyor!Hangisine bakacağımı şaşırıyorum!Artık benımde ömürlük bir adım olmalı...Değişik  fazla uzun olmayan bir isim istıyorum...Haylazlıklarımın ıleriki günlerde annem paylaşacakmış sizlerle ;)
Bakalım adım ne olcak?

0 yorum:

Yorum Gönder