Buraya reklam eklenecek

31 Temmuz 2011 Pazar

Bir garip kuaför hikayesi

Bahsetmiştim ya hani saçlarda sarıya dönüyorum diye, döndüm valla!
Ama bu uğurda başıma gelenleri anlatmalıyım önce:)
Dün tam kuaförden randevu alacağım, herzaman boya işlerimi yapan arkadaşın (emre) ayrıldığı haberini aldım. O dakika evde annemin, telefondan da kuzenim ve arkadaşların başının etini yedim, birazda twitter'da cikcikledim :)) Yıllardır aynı kuaföre giden ben için büyük bir olaydı bu. Hemen yardım çağrılarında bulundum, gittikleri, tanıdıkları yerleri paylaşan herkese burdan da teşekkürler:)
Önce kendi bildiklerimi bir gözden geçireyim dedim. Bizim site içerisinde baykan&gürkan var ama kendileriyle yıldızım hiç ama hiç barışmadı. Yaptıkları iş kalitesi ve aldıkları para arasında resmen bir uçurum var, ayrıca soğuk tavırlarıyla benim gibi birçok site sakininin de antipatisini kazandılar!
Burnumun dibindeki kuaföre gitmeyince, bir komşunun önerisiyle sitenin karşısına yeni açılmış bir kuaför olduğunu ve iyi hizmet verdiklerini öğrendim. Hurraaa bir koşu oraya attım kendimi. İçeri girdim, karşımda 3 çırak, derdimi anlatıyorum sadece dinliyorlar. Sustuğumda da boş boş bakıyorlar.
Bir ara kaptırmış giderken dedim glam sakin ol, sanırım seni anlamıyorlar:))
-Pardon, bu arada kim benimle ilgilenecek, ona anlatayım herşeyi mümkünse dememle birlikte bunlar bi kendilerine geldiler.
-Iııı şu bey dışarı çıktı, daha gelmediler dedi biri.
-Iııı peki o beyden başka bey yok mu dedim. Yok dediler. Size kartımızı verelim, 1 saate kadar gelir kendileri, arasınız bla bla bla... Tabi canım ararım, alayım ben kartı(!)
Olmadı mı şimdi burası... Taktım mı da takarım. İlla boyatacam :)
Haydiii bin arabaya, düş yollara, nereye bilmiyorum. Düşün düşün derken bende ampül yandı :))
Şimdi benim gittiğim kuaförün tabiki bir patronu (suat) vardı, ve emreciğim gelmeden önce benimle o ilgilenirdi. Dünya tatlısı bir insandır, ama ben son 2 yıldır her gidişimde herşeyi emreye yaptırmaktan, e birde kendisini evlilik hazırlıkları yüzünden kuaförde nerdeyse hiç göremememden ötürü unutmuş gitmişim:)) Benim hafıza gerçekten kuvvetli değil, bunu birkere daha anlamış oldum! Sabah aradığımda emre yok dediler ya, e tabiki suatı sormak aklıma gelmediği içün resmen kısmete gidiyorum yani, hadi orda yoksa... Allahım Allahım, düşünmek istemiyorum...
Neyse, trafik saolsun ben geldiğimde saat akşama yaklaşıyordu. Suat tarafından kapıda karşılanınca hiç abartmıyorum gerçekten boynuna sarıldım!! :)) Yanlış anlaşılmasın herşey saçlarım için :)) Saçlarımı görünce "naptın bu saçlara, boyaya geldin dimi" yorumuna pek bir içerlesemde, sadece güldüm, el mahkum naparsınız :)
Nihayetinde ben yine eski kuaförüme gittim. Ama epeydir suat benim saçıma birşey yapmamıştı, tabiki sonuç mükemmel olmadı, en azından benim açımdan.
Saçlarım şimdi böyle. Benim istediğimse daha yoğun sarılardı. Bir sonraki boyada çok daha canlı olacakmış ve sarılarda artacakmış. Mış mışşş istemiyorum yaaa, emrede saçlarım koyuyken aynı şeyi yapmıştı ama daha güzel yapmıştı demek isterdim fakat demedim, zira emeğe saygım sonsuzdur, gerçekten çok yoruldu. Birde bu işlem yeni yapılırken hafif kızılımsı çizgiler biliyorum ki saçlarımı her sarıya çevirdiğimde oluyor ama olmasınlar ya, gıcık oluyorum onlara! Fotoğrafta bu açıdan görünmüyorlar, ama varlar!

Neyse...Bir sonraki boyaya kadar yani 1-2 ay sabredebilirim ve bu arada bakım ürünleriyle saçlarımı daha parlak hale getirebilirim. Evde bol bol bakım yapacağım demektir bu. Banyoda krem kullanma maske kullan, ve saçlarını streç filme sarıp 10 dakika fön tut dedi kuaförüm, sık sık uygulayacağım bunu. Zaten o kadar yıprandılar ki haftasonu ya da önümüzdeki hafta kesime gidiyorum. Akşam 10'a kadar kuaför benim yüzümden açık kalınca kesim işini erteledik. Ayrıca biraz daha saçımla oynansaydı ben büyük ihtimal uyurdum orda:))

Alıştığınız bir kuaför varsa hele birde orda çok çok iyi anlaştığınız kişiler varsa başka biryer fikri kabus gibi gelir. Kuaförümü çok seviyorum, suat olsun, kızlar olsun herkes işini iyi yapıyor ama ne yalan söyliyeyim emre bir an önce bana ulaşsın diye dua ettim bugün. Bilgisayarında ona gelenlerin kayıtları vardı, ben nasıl olsa o burda diye telefonunu vs almamıştım ama o bana ait telefon, e-mail herbirşeyi kaydetmişti.
Allahım duy sesimi, güldür şu yüzümü! Yeter bari saçlarımdan mutlu olayım.
:)

0 yorum:

Yorum Gönder