Buraya reklam eklenecek

30 Temmuz 2011 Cumartesi

ANNELER GÜNÜ HEDİYEM İPEKYOL'DAN PİLİSELİ PANTOLON :)

Bir süredir sıkça dile getirdiğim İpekyol'daki piliseli pantolon sonunda benim oldu. :)

Twitter'da; aynı pantalonun katalogtaki rengini (pudra pembe, gül kurusu arası tuhaf bir ton) daha satışa çıkmadan önce denediğimden bahsetmiştim.
Siyah veya beyaz renginin gelebileceğini umut ederek beklemeye başlamıştım.
Tam da anneler gününden 1-2 gün önce siyahının karşıma çıkmasıyla, dolaylı olarak anneler günü vesilesiyle hediyem olmuş oldu. :)

Satışa çıkan renklerden bence en güzeli siyah!

Diğer gül kurusu tonundaki ve nude diye geçen yeşilimsi vizon renk bana göre değil malesef.

Pantolona kavuştuktan sonra, şimdi de kombin derdine düştüm. :)
Çünkü piliseli pantolon etek gibi duran ve her ortama rahatlıkla kombinlenecek bir parça.
Gömlek dışında şifon bluz ile çok hoş olacağını düşünüyorum.
Kemerle detaylandırabilirken hiç bir aksesuar kullanmadan da şık bir kombin elde edebiliriz. :)

Öyle çok sevdim ki hangi şekle soksam bilemedim. O kadar yani ;)


Biz ise; sene de sadece bir güne değil, bir ömür değerini bilerek sevdiğimiz annelerimizi atlamayıp sembolikte olsa onlara da hediyelerimizi aldık ve ziyaret edip kutladık. :)
Annelik duygusunu; tüm anne olmak isteyenlerin de tatması dileğiyle...

0 yorum:

Yorum Gönder