Buraya reklam eklenecek

28 Ağustos 2011 Pazar

YETENEK SİZSİNİZ BİRİNCİSİ(1.NCİSİ)

Yetenek sizisiniz yarışmasının 1.cisi kim olacak , 12 finalistin finale kaldığı,hepsi biribirinden yetenekli yarışmacıların yarıştığı yarışmada,Bu akşam bir kişi yapılan SMS oylamaları  sonucu 500 milyarın sahibi olacak.Yalnızca 500 milyarı kazanmakla kalmayıp aynı zamanda şöhretin kapılarınıda aralayacak.İşin açığı ben oyumu Bilal AVCI-Uğur KARAMEŞE'den yana kullandım.Bence en çok onlar hakediyor.tabi bu nacizane benim fikrim.Bekleyip göreceğiz.Yarışmada son dakikalar...

Birinci belli olur olmaz buradan duyuracağım.İnşallah hak eden kazanır diyorum.

Her şey dilediğim gibi oldu...

Ve Yetenek sizsiniz Türkiyenin Birincisi UĞUR VE BİLAL oldu..

Buradan kendilerini tebrik ediyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder