Buraya reklam eklenecek

3 Ağustos 2011 Çarşamba

YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN...

Bu yıl sizlerle birlikte gireceğim 2. yeni yıl...

Geçen yılda olduğu gibi yine tükettiğimiz koca bir yıldan kısaca bahsedeceğim...

2010'a girmeden önce herkes gibi bende iyi dileklerimle girmiştim.

Her zaman güzel düşünceler güzel şeyleri getirir buna da çok inanırım.

Ve 2010 yılının nasıl geçtiğini anlamadan 2011 yılına giriyoruz.

Evet; tüm yıl boyunca çok güzel şeyler yaşadım. Blog dahil hayatımdaki her güzel şeyden zevk alarak yaşadım.

Olağan ufak tefek şeyleri dert etmeyecek kadar güzel geçti.

1 yaş daha büyüdük, daha da olgunlaştık, daha mantıklı düşünüp, davrandık.

Güzel başlangıçlar ile yola çıktık...

Ama malesef her zaman herşey mükemmel olmuyor hayatta. 

Ve bende 2010 yılına veda edeceğimiz son 1 ayı derinden üzülerek geçirdim.

Belki çok fazla duygusal davrandım ama farklı hiç birşey gelmedi elimden. 

Konu annem ve babam ile ilgili olduğu için, hissetiğim duygunun tarifi imkansız, anlatılamaz. 

Şimdi herşeyi zamana bıraktım.

Daha yeni yeni üzüntülerimi bir kenara atıp, toparlanmaya çalışıyorum.

Şimdi 2011 yılına daha güçlü dileklerle, yeni umutlarla girmek istiyorum.

Allah'tan 2011 yılında sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum.

Ailemle, sevdiklerimle kötülüklerden uzak hayatımda iyiliklerin var olduğu bir yıl diliyorum.

Kısmetse yeni evimizde, canım oğlum ve eşim ile mutluluğumuza mutluluk katacak bir yıl olsun istiyorum.

Tabi ki blogumu da unutmuyorum. :) 2011'de de çok güzel paylaşımlarla daha da büyüyerek devam ediceğiz yolumuza.

Her birimizin dileklerinin tek tek yerine gelmesi dileğiyle.

YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN...

0 yorum:

Yorum Gönder