Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Vintage Alışverişi

27 Haziran Cumartesi günü Şeymel Vintage'da "2. Seymel Vintage Garage Sale" günü düzenlenecek. Saat 10'da başlayıp 20.00'de bitecek olan indirim gününde herşey 5 ile 30 lira arasında olacak.

Ben cumartesi geçte olsa uğramayı düşünüyorum. Kpss sınavından sonra iyi moral olur bana dimi :) Burayı düzenli olarak okuyup okumadığını tam bilmediğim sevgili, mümkünse not al, cumartesi Taksim'de olmak istiyorum, gerçi küsüm ama neyse!..

öhöm, pardon, evet, ne diyodum Cumartesi Şeymel Vintage'ı karıştırabilirsem mutlaka sizlerle de paylaşacağım.

Bu arada detaylı bilgi, adres, telefon isteyenleri Şeymel'in bloğuna davet ediyorum.

Başka orda olmayı düşünenler var mı? Şimdiden görüşmek üzere,

Sevgiler :)

0 yorum:

Yorum Gönder