Buraya reklam eklenecek

10 Ağustos 2011 Çarşamba

Spagetti isteyen?

Dumur Halleri yazımda anne ve babamın evde olmadığını, buyüzden bişeyler hazırlamaya üşenip sürekli dışardan yemek söylediğimden bahsetmiştim. Bugün bir değişiklik yapıp yemeği ben hazırladım. Tabi böyle yazınca sanki baklavalar, börekler açmışım gibi bir düşünceye kapılmış olabilirsiniz ama yanıldınız sadece spagetti yaptım :) Olsun yemeğin kolayı zoru yoktur, hepsinde bir el emeği vardır değil mi?

Bizim evde makarna genelde eğer annem eve geç geldiyse, aklına da yapacak bişey gelmediyse yapılır, son dakika kurtarıcısı gibi bir yemektir annem için, fazla önemsemez yani. Ama ben öyle değilim, öğrenciyken her çeşit makarnadan alır, arkadaşları çağırır makarna günleri/geceleri düzenlerdik. Evet makarnalarım meşhurdur :) Onları süslemeye bayılırım, şimdi dolap boş olduğu için fazla renklendiremedim, fakat tadı tabiki muhteşemdi :)

Şimdi de karşınızda çörek otu ve maydonozla süsleyebildiğim klasik bir spagetti bolonez :

Tarife gerek var mı? Yukarda da yazdım aslında, klasik bir spagetti bolonez işte:) (Çaktırmayın, yemek tarifi verme konusunda pek bi beceriksizim :D )

Ek olarak çörek otu ve maydonozla süsleme yaptım. Bu süslemeye kaşarda eklenirse tam süper olabilir. Bon Appetit guys ! :)

0 yorum:

Yorum Gönder