Buraya reklam eklenecek

9 Ağustos 2011 Salı

SOURCE NATURALS SKIN ETERNAL HYALURONIC SERUM


Salıncakta İki Kişi'nin şu yazısını okuduktan sonraki Iherb siparişime bu ürünü de eklemiştim. Ben aldığımda yazdı ve bu ürünü kullanamadım sıcaklardan. Zira yüzünüze zeytinyağı sürseniz aynı yağlılıkta kalır. Şimdi şimdi kullanmaya başlamayı düşünüyorum, şu Loreal Youth Code serumumu bitirdiğimde.
Cilt kremlerinde aramamız  gereken birkaç madde var, bunları Pembe Peluş da şu yazısında yazmıştı, yukarıdaki Banu'nun eklediklerine de göz atabilirsiniz. Ben özellikle bu iki yazıyı okuduktan sonra muhakkak "in vivo"-"in vitro" ayrımına, klinik çalışma-tüketici çalışması notlarına dikkat ediyorum. Alacağım kremin markasına hiç aldırış etmeden direkt içeriğini okuyorum, öyle alıyorum. Bence elzem olanlar, vitamin C ve E, Coenzim Q10, hyaluronik asit. Ki bu serum bunların neredeyse hepsini de içeriyor. Son madde genç yaşlar için çok gerekli değil, benim yaşım için daha uygun, zira aslen kırışıklık savaşçısı. Tabii ben de gencim, bu cümleden böyle bir anlam çıkmasın :P
30 ml lik bendeki boyu, Iherb de $10.07. Krem formu da var. Kullanmadan önce iyice çalkalıyorsunuz, gün içinde bir veya iki kere, yüzünüzün yüzölçümüne bağlı olarak birkaç pomp alıp dağıtıyorsunuz. İyice cıvık, sarımsı bir yağ bu. İnanılmaz güzel kokuyor, hindistan cevizi, çiçek gibi güzel şeyler. Ki içerik listesine bakarsanız ikisinin de varlığını göreceksiniz. Ama çok yağlı yahu! Hatta çok yağlı değil direkt yağ yani... Bence gündüz makyaj altına filan olmaz, gece eve gelip, makyajı filan silip paçoza bağladıktan sonra, yatarken sürülür anca. Kalktığınızda pamuk gibi oluyorsunuz, o ayrı. Bu biterse kremini deneyeceğim ben.
Kırışıklıklar üzerindeki etkisi için bu tüple bir deney yapacağım, önümüzdeki günlerde, öncesi-sonrası fotoları filan. Bakalım reel bir fayda görecek miyiz... Takipte kalın!


Aa unutmadan, bunlar da içeriğindekiler:
Deionized Water, Propylene Glycol, Polysorbate 80, Glycerin, Vitamin C-Ester (Ascorbyl Palmitate), DMAE, Biocell Collagen II (10% Hyaluronic Acid), Polyethelene Glycol, Coconut Fragrance, Jasmine Fragrance, alpha-Lipoic Acid, Kiwi Fragrance, Aloe Vera Leaf, Biotin, Vitamin A, Vitamin D-3, Coenzyme Q10, Vitamin E, Calcium Pantothenate, Chamomile Flower Extract (4:1), Simethicone, Phenoxyethanol and Aragum. Contains peanuts and soy.

0 yorum:

Yorum Gönder