Buraya reklam eklenecek

1 Ağustos 2011 Pazartesi

NUXE SERUM MERVEILLANCE


İşte yine son dönemin keşfi, yine bayıldığım bir cilt bakım ürünü.
Ürün hakkında önce Nuxe söylediklerine bir göz atın istiyorum;

Yerleşik Kırışıklık Çizgileri için Bakım Serumu


35 yaş ve üstü bayanlarda yerleşik kırışıklık çizgilerinin doldurulması, düzleştirilmesi ve gerdirilmesi için anında etkilidir. Tüm cilt tipleri için uygundur. %83 Oranında doğal içerikten oluşur ve yerleşik kırışıklık çizgilerinin sayısının, uzunluğunun ve alanının azaltılmasında klinik olarak etkisi onaylanmıştır. Tüm yüz ve göz çevresine uygulanabilir.


Fiyatı: (30ml) 95TL

Gördüğünüz gibi bu ürünün de hedef kitlesinin tam ortasında yer alıyorum. Benim için biçilmiş kaftan.
İlk güzelliği mis kokusu, çok ama çok güzel kokuyor. Öyle buram buram değil, hafif ama mis gibi bir koku. Parfüm içerip içermediğinden emin değilim, doğal ürünler üreten bir firma olmasına bakarak kullandıklarını da zannetmiyorum, bence bu girdilerden gelen doğal bir koku.
Makyaj altına çok güzel gidiyor, ciltte bıraktığı ipeksi hisle bir nevi baz görevini de görüyor.
Nemlendirmesi çok iyi. İki pomp alıp bütün yüzüme yediriyorum, rahatça yetiyor, çok kolay emiliyor ve tabaka bırakmıyor.
Gece sürüp yattığımda, sabah pamuk gibi bir yüzle uyanıyorum. Resmen aydınlatıyor.
Göz çevresine de yüze de kullanılabiliyor, göz kremine ayrı para vermek zorunda değilsiniz.
Paraben ve fenoksietanol içermiyor.
%80 doğal içerikten oluşuyor.

Çok sevdim, geldiği günden beri tepe tepe kullandım. Bence biraz fiyatı yüksek, gramajına göre. Sonuçta hem yüz hem göze kullandığımız düşünülürse 30 ml öyle fazla uzun dayanmaz. Ama fiyatını hak eder mi diye sorarsanız, kesinlikle EVET! Bu ürünü indirimli almanın yollarını araştıracağım, bulunca yazarım.

www.nuxe.com

* Ürünler Nuxe Türkiye tarafından denenmesi için yollanmıştır. Görüşlerim kişisel ve objektiftir. İletişim için makyajkozmetik@hotmail.com adresimi kullanabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder