Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Pek bi kreativ'im :)


Kreatif diil miydi o ya ;p

Ehem neyse,
Sevgili Ozerella'cım beni bu ödüle layık görmüş, kendisine teşekkür ediyor, yanacıklarından öpüyorum :)

Artık bloglarda bu ödülü görmekten kurallarını ezberledim galiba, önce kendimizle ilgili 7 ilginç şeyi sıralayıp sonra da bu ödülü sevdiğimiz 7 blogger arkadaşa armağan edeceğiz :)))) [Şu aralar kendim pek kreatif olamasam da sizleri sürekli takip ediyorum, o konuda iyiyim, alkışlar bana :P]

yeapp, 7 interesting things about me :

* Müziği açmadan araba kullanamıyorum (yeni olduğumdan olsa gerek, gürültü beni oyalıyor sanki)

* Yatarken mutlaka bir ayağım örtünün dışında olmalı, örtüsüz de yatamam ama biri mutlaka dışarda olacak, yoksa afakanlar basıyor :))

* Kapalı ve dar mekanlarda fazla duramam, daha doğrusu metro vb. yerlerde. Nefesim kesilir gibi oluyor ve panik atağım var[MIŞ], sadece bir kere çok ciddi bir kriz geçirdim birdaha da tekrarlamadı ama doktor olduğunu söyledi...

*Lanet ettiğim bir huyum, aslında pek de ilginç sayılmaz ama merdiven ve şeritleri fln sayarım, ama buna dur diyemiyorum, zaten farkettiğimde bırakıyorum ama çoktan saymaya başlamış oluyorum bile. Küçükken çizgilere basamazdım ama artık o huyum geçti.

* Simetriiiiiiiii, ama herşey düz olmalı anlamında değil, herşey ben nasıl koyduysam öyle olmalı. Yamuksa yamuk, düzse düz. Annem evden çıkar çıkmaz evi değiştirmeye başlıyorum :))))

* İğne olmaya, kan vermeye bayılırım, hani doktorlar sorar ya iğne mi ilaç mı diye, ben iğnecilerdenim hehehe :))

* Kılçıklı kılçıklı bluzler, kazaklar olur ya hani, kumaş türü nedir bilmiyorum hani giyince batar, işte ben onlara elimi bile süremem, kaza eseri farketmeden denediysem vay halime, sanki bütün üzerime milyonlarca iğne saplıyorlarmış gibi hissediyorum...

Herşeyi de döktüm, pek bi arızalı insan profiline benzedi bu, ama korkmayın normalim heralde galiba :))))))))

Şimdi sıra sevdiğim 7 blogger arkadaşa ödüllerini vermede.
Öncelikle bu konuda politik bir açıklama yapmak istiyorum zira takip ettiğim bloglar zaten sevdiğim bloglar demek oluyor, ayrıca hemen hemen hepsi de önceden ödüllendirilmişler.

Yine de, ödül kurallarını bozmamak adına sevgili
Siu ,
Mughetto ,
Salıncakta İki Kişi ,
Alışveriş Cini ,
Marjo ,
Beetlejuice ve
Tuguna 'yı ödüllendiriyor ve sevgilerimi iletiyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder