Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

PASTEL FULL COLOR LIQUID LIPSTICK, NO:221-222

Kadınlar günü indiriminden tanesini 4,5 TL aldığım, çıktığından beri denemek için gözümden geçirdiğim Pastel liquid lipstickler.
Liquid lipstick deyince insan daha yoğun, daha farklı bir yapı bekliyor. Ben umduğumu bulamadım bu açıdan. Bildiğiniz gloss bu, yoğun renk veren bir gloss. Böyle başka markalardan da bir sürü glossum var. Onlar neden kendilerine liquid lipstick demiyorlar da bu diyor derseniz bilmiyorum açıkçası. Mat renkleri aslında belki biraz daha verdikleri tarife uyuyor. Ama onların da renkleri güzel değil. Ben yine ışıltı patlaması yaşamış iki rengine yapıştığım için onları size göstermek mümkün olmadı.


Herneyse, adına ne derlerse desinler ben bunlara ba-yıl-dım. Renkleri süpersonik hele de  turuncu olanın. Diğerini daha önce size gösterdiğim heba olan Estee Lauder ın yerine almıştım. Bu sene turuncuları çok seviyorum.
 
Normal fiyatı 9 TL civarı, bir yerde görünce deneyin Bence gerçekten çok tatlılar.

0 yorum:

Yorum Gönder