Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

ORIFLAME VERY ME POWDER, VERY ME FOUNDATION, VERY ME SKIN GLOW, CONCEALER STICK


Dare To Be serisinin, daha önce yazdığım posttaki ürünleriyle aynı özellikleri gösteren ten ürünleri de bunlar. Renkli nemlendirici, fondöten, kapatıcı ve pudra.


İlk ürün renkli nemlendirici, Very Me Peach Me Perfect Skin Glow. Tam bir şeftali rengi. İki tonu var ve bendeki açık olanı, bu üründen bahsediyorum. Kapatıcı özelliği yok, fondöten sürmüş gibi bir örtücülük beklemeyin. Şeftali rengi moru nötrler biliyorsunuz, bu ürünün hedefi de ciltteki renk farklılıklarını biraz da olsa eşitlemek ve güzel bir parıltı vermek ki hakikaten de yapıyor. İnce bir ürün zaten, olması gerektiği gibi, yüzünüzde hissetmiyorsunuz bile. Ben üzerine renkli bir pudrayı önermiyorum, belki çok hafif bir transparan pudra geçilebilir. Ürünün cilde verdiği doğal ışıltıyı yitirmemek adına söylüyorum bunu. Mis gibi de şeftali kokuyor. Buradan da inceleyebilirsiniz.



İkinci ürün Very Me No Time For Shine pudra. Adı üzerinde zaten, parlamayı önleyen, ciltteki fazla yağı alan bir ürün. Benim cildim kuru ve parlama gibi bir sorunum yok, beni biraz kuruttu pudra ve fondöten bu yüzden. Ama bu sorun ürünün benim cilt tipim ile uyumlu olmamasından kaynaklanıyor. Orta-orta altı bir kapatıcılığa sahip. Buradan içerik ve ürün bilgilerine ulaşabilirsiniz.



Diğer ürün Very Me Smoothie Foundation. Yoğurt ve meyve özleri içeriyor. Fotoğraflarda da görüyorsunuz zaten, orta kapatıcılıkta. Kolay yayılıyor ama biraz çabuk hareket etmek lazım, kolay sabitleniyor. Bendeki Porcelain rengi ve epey açık bir ton. Neredeyse bana bile açık gelecekti. Gerçekten çok beyaz değilseniz bir koyu tonunu seçmenizde fayda var. Buradan içerik listesini görebilirsiniz.




Ve son ürünümüz, Very Me Kapatıcı Stik. Ne yazık ki bu ürün de benim cilt tipimle uyumlu değil. Bu tarz stik ürünler bende pul pul görüntü oluşturuyor, kuruluktan mütevellit elbet. Yağlı veya karma ciltlerde stik ürünler en iyi performansı gösteriyor. Rengini sevdim, yayması kolay. İçerdiği çay ağacı yağı ile, sivilce kapatmada, kapatma haricinde iyileştirici özeliği ile de işe yarayabilir. Ayrıntısı burada.




Neticede bu ürünler, karma-yağlı ve genç ciltler için hazırlanmış. Bu anlamda hedefe yönelik ve güzel ürünler.

0 yorum:

Yorum Gönder