Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

ORIFLAME VERY ME LIPMANIA RUJ-PINK KISS


Oriflame bana bu rujları denemem için ilk gönderidğinde şu yazıyı yazmıştım, orada da bahsetmiştim ki bu rujların yapıları çok güzel. O yazıda belirttiğim yorumu buraya da kopyalamak istiyorum izninizle...


"Ambalajlarını ben çok sevimli buldum, gayet de sağlamlar. Rujlar çok opak değil, biraz daha sheer yapılı (Bu kelimeye nasıl bir karşılık bulunabilir? Şeffaf? İnce?) Yumuşacıklar, simleri zımpara gibi değil, kalıcıkları orta diyebiliriz."



Ambalajları da çok sevimli değil mi? Bu seriden 4-5 renk aldım sanıyorum ve kullanıyorum da hepsini. Zaman içerisinde onlara da yer vereceğim.


Bu da canlı, hafif ıslak duran bir pembe. Çok da doğal bir ton olduğunu söyleyemem yalnız, dudak rengi gibi filan değil, daha canlı bir pembe.

Ürün sayfası şurası, incelemek veya fiyat-içerik bilgilerine ulaşmak isterseniz...

0 yorum:

Yorum Gönder