Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

"Çocuk Olmak"

Bugün sevgilimle bir alışveriş merkezinde,yemek bölümünde oturup ben birşeyler yer o beni mahsun mahsun seyrederken,yanında 3 tane en fazla 4 yaşında cici mi cici kız çocuğuyla bir bayan geldi.Küçük kızlarla hemen ilgilendi kasiyer abileri.

-Ne istiyorsunuz bakim?
-Su istiyoruuuzzzz(uzatarak olcak ama öyle hayal edin!)
-Oruç tutuyo musunuz?
-Evet tutuyoruuuzz
-E o zaman neden su içiyosunuz?
Ufaklıklar birbirine bakar ve cevap verirler
-Eee susadııııkk :) Bayılıyorum çocukların düşünce tarzına.Hayat onlar için ne kadar düz mantık.Gün geçtikçe bu şekilde düşünme hakları ellerinden alınacak ve yetişkin olmaya zorlanacaklar.

-Gizem neden sunumu hazırlamadın?
verilmek istenen cevap-----------ee canım istemediiii
verilen cevap---------------hocam şimdi ben arkadaşlarla konuşuyordum bana dediler ki sunum öbür gün dediler hocam


-Gizem neden hastanın anamnezi bu kadar kısa?
verilmek istenen cevap--------------çünkü son ana bıraktım,e son anda da serviste hasta bulmak zordu,gerçi vardı da hepsi zor hastalardı en kolay bu hasta vardı e o da taburcu oluyordu ne bulduysam yazdım
verilen cevap---------------------hocam şimdi ben baktım dosyasında bu kadar yazıyo vallaaa


-Gizem çiçeklere su verdin mi?
verilmek istenen cevap------------------anne senin bi tane çiçeğin yok kii,ben salonda uyuyakalınca karbondioksitten zehirlencem diye korkuyorum sen su derdindesin valla.
verilen cevap-----------------tabii annişim suladım ama sanki beyaz saksıdakinin toprağı azalmış bak haberin olsun


Yaa işte böyle,hayat öğretiyor bize çetrefilli düşünmeyi,düz mantık kabul görmüyor bir yerden sonra,ama lar çıkıyor ortaya..Yoksa benim hiiiiç suçum yok.;)

0 yorum:

Yorum Gönder