Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

OBAGI-C RX SYSTEM C CLEANSING GEL

Bugün yeni bitirmiş olduğum bir yüz temizleyiciden bahsetmek istiyorum: OBAGI-C RX SYSTEM C CLEANSING GEL.


Ürünün içeriği:


Purified water, sodium lauroyl oat amino acids, cocamidopropyl betaine, sodium laureth sulfate, L-asorbic acid (Vitamin C), aloe barbadensis leaf juice, medicago sativa alfalfa) extract, borago officinalis (borage) extract, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, sodium chloride, saponins, xanthan gum, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, butylparaben, propylparaben, isobutylparaben, glycerin, fragrance, Yellow 5, Red 33.

Bu yüz temizleyici piyasadaki muadillerine göre daha yüksek oranda L-Ascorbic Acid içeriyor; ancak suyla durulanan bir üründe bu maddenin bulunması ne kadar anlamlı tartışılır. Ayrıca L-Ascorbic Acid'in ürünün ucuz kutusunda kolayca oksitlenebileceği gerçeği de var; ancak renk maddeleri yüzünden bu oksitlenme gözle fark edilemez maalesef. Oksitlenen L-Ascorbic Acid'in cilde sigara dumanından bile daha fazla zarar verebileceğine dair yayınlar var. Zaten üründe parfüm ve parabenler de mevcut.

Ben bu yüz temizleyicisini hem fiyatı çok yüksek olmadığı için hem de Obagi ürünlerini tanımak amaçlı aldım. Temizleme performansı fena değil; ancak çok daha iyileri mevcut. Ürün bazı ciltleri kurutabilir. Benim ilk etapta elimi bile kurutmuştu; ancak sonradan cildim alıştı sanırım. Gerek içerisindeki L-Ascorbic Acid'in kolayca bozunabilmesi, ürünün renk ve parfüm maddesi içermesi dolayısıyla bir daha alacağımı zannetmiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder