Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

NOTD: Sinful Colors

Sinful Colors ojeleri CherryCulture siparişime son anda ekleyerek tanıdım. Bu aralar ojelerde pastel tonlarını seviyorum, en çok da açık pembe olanları. Biraz araştırma sonucu Easy Going'in aradığım tonlarda olabileceğini düşünerek ojeyi sepete ekledim.

Güzel bir rengi var. Açık pembe ile somon rengi arasında ince bir çizgide :) Yalnız bu rengi elde edebilmek için 3 ya da 4 kat uygulamak gerekiyor çünkü yapısı çok akışkan, ve ince, yani uygulaması zorladı beni. İlk iki katta beyaz oje sürmüşsünüz gibi duruyor; 3 hatta 4. katta nihayet istenilen renge ulaşabiliyorsunuz.

Markanın renk seçeneği çok fazla. Ben CherryCulture'dan tekrar sipariş verirsem mutlaka Sinful Colors ojelere de yer veririm, her ojesinin bu yapıda olmayacağını umarak tabiki :)

Image and video hosting by TinyPic

0 yorum:

Yorum Gönder