Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

NEUTROGENA NEMLENDİRİCİLER


Aslına bakarsanız Neutrogena güvenilir bulduğum ve sevdiğim bir marka. Göz kremini kullanmış ve memnun kalmıştım zamanında, hatta kardeşime de aldım. Yazın cildimin biraz yağlandığını, yapısının kurudan karmaya dönmeye başladığını hissettiğimde, yaz aylarını geçirtecek bir ürün olan bu ikiliyi almak istedim. Bir yerin %50 indirimi de denk geldi güzel oldu ama ürünler kötü çıktı bu sefer de.
Kuru cildim losyon kıvamındaki ürünleri bile gayet güzel emer, bir problem yaşamam ama bunlar ne yaptıysam emilmeden kaldılar. Suratımın üzerinde bir tabaka oluşturdular, feci terledim bu katman yüzünden, üzerine yaptığım makyaj, sürdüğüm pudra pütürlü acayip bir şey oldu aynı sebepten. Uğraştım didindim kullanayım diye sonunda da vazgeçtim. Şimdi banyoda duruyorlar, gelip geçtikçe el kremi olarak sürüyorum.
Başka kullanıp da memnuniyetsizlik yaşayan var mı bunlardan, sorun bende mi acaba?

0 yorum:

Yorum Gönder