Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

KONU DIŞI BİR DUYURU

Bir duyurum olacak, Bixie Design ve Pasaj ile ilgili.
Satışları artık kesinlikle Pasaj dan yapmıyorum, ben böyle bir rezillik görmedim. Bayramdan öncesinden beri bir işlemi iptal ettirmeye uğraşıyorum. Bir alıcım ürünün rengine bakmadan almış,"iptal edelim" dedi, Destek Hattı'na mesaj yazdım ve o gündür bekliyorum. 3 günde bir hiç bir şeyi çözmeyen saçma sapan bir mesaj yazıyorlar, cevap veriyorsun, haydi yine bekle ki başka bir saçmalıkla geri dönsünler. Zavallı mağdur alıcım da sanırım halen bekliyor ki parası iade edilsin. İnanılmaz sinir bir şey. Bunlara para kazandırmış olmak müthiş sinirimi bozuyor. Of neyse, uzatmayayım, artık Pasaj yok!
Bundan sonra yalnız blog satışı var, arzu edene de GG ilanı açacağım. Bir de yeni yaptıklarımı fotoğraflayıp koysam tam olacak. Bu arada Bixie Design da bir hediye etkinliği yapacağım yakında. Burdaki de sırada. Çok zevkli bu hediyeleşmeler, değil mi? :)
Kucak dolusu sevgiler hepinize...

0 yorum:

Yorum Gönder