Buraya reklam eklenecek

1 Ağustos 2011 Pazartesi

İtiraz Ediyorum


Bugün yaşanan herşeye itiraz ediyorum ben...

Sınıfta beni bas bas bağırtan 7-k şubesine, nerdeyse donmama sebep olan, kar mı yağdırıyor yağmur mu yağdırıyor, ne olduğu belli olmayan buzzzz gibi soğuk havaya, ağzımız tatlansın diye içtiğim onca çayın tatsızlığına, beni üzdüğünü hala farkedemeyen ve hiçbişe olmamış gibi davranan adı bende saklı arkadaşa, emniyette yaklaşık 2 saat ayakta beklememe göz yuman polis memuruna, sıra beklerken ne yapmaya çalıştığını anlayamadığım dedem yaşındaki amcaya, okulda sigara paketimi yürüten 8. sınıf öğrencilerine, bana bi garip davranan öğretmen arkadaşa, arabayı çok yavaş kullanarak beni çileden çıkartan anneme bla bla bla... itiraz ediyorum hakim bey! Hepsine itiraz ediyorum.

Bugün çok yoruldum, çok çalıştım, çok bekledim, çok kırıldım ve özetle kötü birgün geçirdim :(

Eve gelir gelmez kendime kocaman bir dilim çikolatalı pasta ikram ettim ama o bile beni mutlu etmeye yetmedi.

Şuan sadece yarının çok daha güzel olmasını diliyorum. Daha ilk başlardan can sıkıntılarını içeren bi post göndermek istemezdim ama daha fazla içimde kalmasına dayanamadım. Neyse, hayat herzaman rayında gitmiyor tabiki. Ben itiraz hakkımı kullanarak, bugün yaşanan birçok şeyi protesto ediyorum. Hepsini uzay boşluğuna atıp, orda kaybolmalarını diliyorum :)

Tomorrow will be a better day, i hope :)

Mutlu kalın...


0 yorum:

Yorum Gönder