Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

"Işıltılı French"

Son zamanlarda tırnaklarıma en çok bu ojelerle french yapıyorum.Bu renk benim için flormar rakı beyazı olayına son vermiş durumda.Işıltılı parıltılı şeyleri severim zaten. Flormar nail artın beyaz rengiyle french yapmak zaten çok kolaylaşıyor çünkü ucu ince.Üzerine de iki kat supershine NA01 sürüyorum.Oh mis oluyor.:D
Bir de son zamanlarda oriflame top coat sürüyorum.Ojenin ömrünü 1 gün kadar uzatıyor.İlk top coatım,eminim çok daha kalitelileri piyasada vardır lakin umduğumu pek bulamadım bunda.

Ojelerin numaraları.
Oriflame top coatın fırçası plastik gibi.Sürmek biraz zor oluyor.Sürünce çabuk kuruyor ama.

Bu da flormar nail art ların uçlarının inceliği.Bu french bana birkaç gün dayanıyor.Özellikle ışıltılı ojeyi gördüğünüz gibi yarıladım,hatta resim çektikten sonra daha da kullandım.Hayatımda ilk bitirdiğim oje olma yoluna doğru ilerliyor.

0 yorum:

Yorum Gönder