Buraya reklam eklenecek

2 Ağustos 2011 Salı

Favourite Brunettes

Sonbahar son hızıyla geldi, ünlüler dünyasını kurcalarken kendimi "koyu saçlı hatunları" araştırırken buldum...

İşte en sevdiğim koyu kumral saçlara sahip ünlüler :

ilk aklıma gelenler Penelope Cruz ile Selma Hayek


İkinci sırada Jessica Alba ile Eva Mendes


3. sırada Angelina Jolie [onsuz bu yazı tamamlanmış sayılmazdı zaten :) ] ve kendisinin izinden giden Megan Fox :)


4. sırayı Jennifer Love Hewitt, Rachel Bilson ve Kate Beckinsale'e verdim :)


5. sırada Natalie Portman, Eva Longorio, ve Anne Hathaway yer alıyor...

Aslında bu sıralama "beğeni" önceliği olarak değil, aklıma geldikleri şekilde resimlerini bulup sıralamalarını yaptım... Ama bu saç tonunda en beğendiğim kişi her zaman Penelope Cruz olmuştur :) Siz ne düşünüyorsunuz?

Mevsimler değiştikçe bende saç rengimde değişiklik yapmayı çok seviyorum. Aranızda benim gibi olanlar var mı?
Sonbaharı oldukça yoğun yaşadığımız şu günlerde saçlarımı bu tonlarda boyatmayı düşünüyorum.
Fikir arayanlara da bir yardımı olur belki.

Sevgiler
:)

0 yorum:

Yorum Gönder