Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

EOTD - Kahverengi & Mavi Göz Makyajım

Birkaç gündür far kullanma eğilimim arttı. Madem far kullanıyorum, biraz da süsleyim bari diyerekten kendi çapımda göz makyajı uygulamaları yapıyorum :)

Bugün kahverengi ve mavi karışımı giyinmiştim, göz makyajımda da aynı renkleri kullandım. İşte fotolarıyla beraber bugünkü göz makyajım :


Çok deneme yaptım ama böyle makyaj uygulamalarıyka ilgili tam net fotoğrafları yakalama konusunda hala çaylağım, çok çalışmam gerek çok :) Resmin büyük halini görebilmek için sizi buraya alim :)

Bu makyajda kullandığım ürünleri de fotoğrafladım :

Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın .

Kullandığım ürünler sırasıyla şöyle :

M.A.C Studio Finish Concealer (NW 20) (Resimdeki beyaz fırçayla uyguladım)

M.A.C Fafi Koleksiyonu'ndan Girl Friendly Paint Pot (Beyaz fırçanın aplikatör kısmıyla uyguladım)

M.A.C Metal-X Material Gold Krem Far (Siyah fırça ile)

Fuso paletinden (resimde en baştaki) okla işaretlediğim farların ikisini dış kısma doğru uyguladım (yine siyah fırçayla)

Golden Rose Mavi göz kalemi 319 numarayı, ucunu ıslatıp M.A.C Steel Blue sample ile karıştırarak uyguladım

Üzerine çok ince bir şerit halinde Estee Lauder Eyeliner (01 Black) çektim

Alt kirpik dibine M.A.C göz kalemi Chocolight'ı uyguladım

Rimel olarak da Lancome Hypnose / Brown kullandım.

Daha kaliteli fotoğraflar çekmeyi öğrendiğimde paylaşımım artacaktır. Umarım beğenirsiniz.

Hepinize şimdiden iyi pazarlar :)

0 yorum:

Yorum Gönder