Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

D&R'DAN ONLINE KİTAP ALIŞVERİŞİ / BUTİK PASTACILIK

Eşim kitap sektöründe olduğu için kitapları bulmak, almak gibi bir sıkıntım olmuyor. İstediğim kitaplara kolaylıkla ulaşabiliyorum.
Hatta birçok yeni kitapları eşim sayesinde takip ediyorum.

Geçen hafta Cevahir Avm gezerken Tantitoni'de cicili bicili kek kalıplarını karıştırırken stantta Butik Pastacılık kitabını gördüm.
Sayfaların biri açık şekilde konulmuştu. :D
Hemen elime alıp incelemeye başladım. Tam benlik bir kitap zaten. O an direkt mutfağa dalıp Cup kek falan yapmak istedim. :D

Mağazada bulunan kitap ellerinde tek olarak kalmış o da teşhir olarak kullanıldığı için almadım.
Teşhir ürün almama gibi bir takıntım var da. :/
Daha sonra D&R'a baktım ama orda da kalmamıştı.

Kitabı almak için o kadar çok sabırsızlandım ki Eşim'in getirtmesini beklemeyip D&R'dan online olarak aldım. :D

D&R'dan online alışveriş yapmak çok keyifli ve kolaydı.

Zaten 1 gün içinde kitap temin edilip kargoya verildi. 
Ertesi gün de öğlene kadar bana ulaştı. :)

Birbirinden güzel tarifleri denemek için kendimi mutfakta kaybedebilmek üzere rahat zamanlarımı kolluyorum. :)

E tabiki sizlerle de paylaşmadan olmaz... ;)

Mor Kelebeğin mutfağını takipte olun. :P

0 yorum:

Yorum Gönder