Buraya reklam eklenecek

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Cumartesi makyajı....

Cumartesi günlerinin makyajını ancak pazarları hazırlayabiliyorum,gecikmeli olarak:) Cuma günü uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımla görüştüğüm ve öğlen buluşup gecenin bir körüne kadar vakit geçirdiğim için birkaç saat uykuyla sabah kalktığımda yüzüm,gözlerim ve ayaklarım acayip şişmişti:) fotolarda da yeterince mevcut zaten:)


Görüldüğü gibi yanaklarım,gözlerim fena durumda:)














2 farlı mor ve bir mavi farı karıştırarak bu rengi elde ettim,çok beğendim:)






bu ruj  daha önce postunu yaptığım ruj , unutmuştum aklıma gelince hemen sürdüm,çünkü çok beğeniyorum 



 Lancome Photogenic Fondoten - Dior concealer - Mac fix pudra - Oriflame kapatıcı








Deborah far ( mor kısmı kullanıldı) - Clarins far mor ve açık mavi kısmı kullanıldı ) - Dior Show Blackout Maskara




Loreal 2 li allık - Elizabeth Arden dudak kalemi- Loreal ruj


HERKESE KEYİFLİ PAZARLAR DİLİYORUM:))



0 yorum:

Yorum Gönder