Buraya reklam eklenecek

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Bugünkü Ben Köşesi

Bu köşeyi ihmal ettim ne zamandır. İşte karşınızda bugünkü ve pazar günkü ben :)

Bugün güyaa annem ve bi arkadaşıyla yeşilköy pazarına gidecektik. Son anda ekildim ama yılmadım. Zaten moralim bozuk, beni en iyi pazar paklar diyerekten, giyindim kuşandım ve Yeşilköy yollarına attım kendimi :)) Tek başına gezmekten hiç hoşlanmam aslında ama bugün çok keyif aldım.

Sağdaki resim ise pazar gününden kalma. Şu elimdekide cüzdan :)) Napim kıyafetime uyumlu çanta getirmemişim, onu elime alıverdim çanta niyetine :)
Ayağımdakilerde bi önceki yazıda bahsettiğim yeni aldığım ayakkabılarım. Bunlar büyük numara olanlar, yani beni ağlatanlar :))) Neyse şimdi bi küçük numaralarıyla mutlu mesuduz :)

Bugün :

Tişört : Dkny
Etek: Mahalle üzeri bir butikten (annem aldı yine)
Kemer: Yeşilköy pazarı
Çanta: Yeşilköy pazarı
Babetler: Bershka

Pazar günü :

Elbise: Mango
Kemer: Mango
Cüzdan: Mango
Ayakkabı: Nine West

*Pazardan aldığım cicilerimi hazırlamaya başlıyorum, izlemede kalın.

Sevgiler :)

0 yorum:

Yorum Gönder