Buraya reklam eklenecek

8 Ağustos 2011 Pazartesi

BU AYIN AVONLARI

Her ama her ay Avon'dan alacak birşeyler buluyoruz. Hepsi de -nası oluyorsa- ihtiyaç oluyor. Ben vücut kremleri, peelingleri, el kremleri, duş jelleri filan gibi şeyleri, çok merak ettiğim bir ürün olmadıkça Avon-Oriflame den almayı tercih ediyorum. Marketten almayı sevmiyorum. Niyeyse bu kutu geldiğinde, içindekileri sanki para verip almamışım da bir yerden hediye gelmiş gibi oluyor. Ayrıca cilt kremlerinde markaya değil içeriğe bakan biri olarak kremlerini de kullanıyorum ve seviyorum da. Piyasadan alabileceğiniz pek çok markaya denkler. Rujları ise süper, yumuşacık.
(Fotoğraflardaki kalite düşüklüğünün sorumlusu ben değilim, vallahi de kocam. Çekmesi, editlemesi öyle uzun sürüyor ki yıldım, kendi fotolarımı uyduruk makinemle kendim çekmeye başladım. Bundan sonra böyle, alışalım hep birlikte. :))

Sanki Avon'a dadandığımız yetmiyor gibi bir de Iraz bahsettiğinde Oriflame'e üye olmuştum, şahtım şahbaz oldum yani. Bence çok zevkli katalog bakıp onu bunu istemek, gelince açıp incelemek. Bu aykiler diğer aylara göre fakir, biraz plansız oldu da ondan. Yorumlar sonra tabii. Oriflameden bir şey söylemedim bu ay.
Yalnız söylemek isterim ki, 06.08 de satışa başlanacak katalog çok iyi. Dopdolu. Bir sürü şey beğendim. İndirimde de artık satıştan kaldırılan ama benim çok sevdiğim Liiv serisi var. Onlardan stoklama yapacağım.

Bu takı seti katalogda göründüğünden daha büyük ve çok zarif. Geldiğinde hayalkırıklığına yol açan ürünlerden çok farklı. Çok beğendim. Evdeyim naapıcam demedim, her gün birini takmaya başladım. :)

Oje de çok güzel, canlı bir mor. Onu da sürdüm hemen. Minik kuzucuğum tırnaklarıma çok şaşırıp yemeye kalkıştı. :)
Siz neler alıyorsunuz Avon'dan?

0 yorum:

Yorum Gönder